05-06-2010 word mijn moeder 50 jaar oud en willen we dus een feest organiseren.? Ik en familie van mij zijn hard bezig om een leuk verzorgd feest te regelen bij?ons thuis. Ik weet het, Ik ben zelf DJ, Maar het zou leuker zijn als?iemand anders?muziek gaat draaien die avond., Anders sta ik zelf de hele avond 1 ding te doen. Daarom zou het leuk zijn als een van jullie DJ's die avond bij ons thuis zou kunnen draaien naar de smaak van mijn moeder. Mijn moeder houd voornamelijk van Michael Jackson, Madonna, Jan Smit, Eminem, Snoop Dogg, Marco Borsato, Shaggy, Bob Marley enz. enz. Ze heeft een zeer grote muzieksmaak dus mijn vraag is, Wie van jullie heeft zin om bij ons thuis te komen draaien van 20:30 tot 01:00 ongeveer? (In Baarn) Alleen willen wij er geen geld aan uitgeven. Het hoeft ook zeker niet met echt pro style gemixt ofzo te worden maar gewoon van track naar track, Maar het moet wel een leuke overgang hebben. Als niemand gratis wilt draaien dan brand ik?wel wat liedjes op een CD ofzo.. DJ gear meenemen of huren is niet nodig, Want ik heb zelf pro apparatuur staan van Pioneer en ook voldoende aan speakers dus dat is geen probleem. Ik hoor het graag!.
User edit by BigSign on 20-04-2010 @ 21:12:11 (14%)
What do you think about DJ Gezocht voor 50ste verjaardag van moeder ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
beetje optimistisch om te denken dat iemand hier ja zegt op je vraag. Als het nu een uurtje draaien was op een of ander event, dan is het nog wat anders. Je kunt het beste gewoon je laptop aansluiten op je speakers
Wat misschien ook een idee is, is iTunes DJ. Dan kan iedereen op je laptop wat intikken om het toe te voegen aan de playlist en als je dat niet doet mixt hij automatisch nummers. Je kunt dan zelfs met een willekeurige iPhone/iPod touch nummers aan de playlist toevoegen
Heb wel intresse lijkt me gezellig! De benodigde muziek is ook het probleem niet!(Vind ik ook wel leuk om lekker comercieel te 'draaien') De afstand is ook geen probleem(2 straten verder op)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 22-04-2010 @ 14:00:00 (100%)
is eigelijk kolfje naar m'n hand, maar gratis naar baarn en terug zie ik niet zitten, jammer
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.500 days. Post CommentThat would be 183.3 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...