Hallo allemaal,
Niet een erg boeiend onderwerp, maar ik zou graag commentaar hebben over de review. Het lijkt me namelijk leuk om meerdere reviews te schrijven, maar als mn reviews flut blijken te zijn, ga ik er ook geen moeite in stoppen:P
_______
?
Na het sneuvelen van mn iPod oortjes werd het toch echt tijd voor nieuwe oortjes. En omdat ik altijd last heb van uitvallende oortjes op de fiets, ging ik zoeken naar In ears. De keuze was snel gemaakt: de goedkoopste oortjes, aangezien ik?de strippen kaart van mn ouders kwijt was geraakt en ik die ook al moest betalen moest het toch echt goedkoop?zijn. En dat zijn ze: 10 euro.
?
Het uitpakkenZoals gewoonlijk zat er weer een shitload aan lucht zakjes bij, de verzending werd gedaan door TNT en ik moest zelfs tekenen :O Zelf vond ik de verzend kosten van 6.40 euro wat aan de hoge kant, aangezien de oortjes slechts een tientje kosten. De oortjes werden geleverd met een opberg zakje, 2 setjes rubberen oor setjes en de oortjes zelf.
??
De kwaliteitVoor 10 euro had ik niet erg veel verwacht, gewoon een setje dopjes voor op de fiets. Echter staat achter op de verpakking:
10hz-20khz wat een aanzienlijk goede bass is voor oortjes, laat staan cheap-ass oortjes, en die bass die merk je goed!
??????????????????????????????????????????????????Aangezien het ipod oortjes zijn, hier een foto?tje met de ipod:
Uitstraling
?Net zoals je bij veel oortjes ziet die standaard bij je mobiel geleverd worden, is het draad van het ene oortje langer als de andere. Toen ik dat zag dacht ik: ?Owh my God, dit is een miskoop.? Maar dat valt reuze mee! Het is best handig eigenlijk, ze hebben er bij Reloop goed over nagedacht (of ze hebben het gejat: I don?t Care, het zit fijn) De iPod witte kleur gecombineerd met het groen op het oortje is ook goed gelukt.???
??????????????????
Conclusie
?Al met al is het een goed prijs/kwaliteit product die niet alleen voor je mp3 speler geschikt is, maar ook zeer goed te gebruiken is voor dj?ing.(Vandaar nog een foto?tje

)????????Ik zou dus graag kritiek hebben over de review, en niet zo iets: ?wat onnodig om een review over oortjes te maken? Ja dat snap ik ook, het gaat mij om de inhoud van de review, zodat ik kan er aan kan werken.
Argh damn damn damn, de foto's werken niet, ga ik aan werken!
Weet iemand hoe ik foto's van mijn computer hier neer kan zetten?