Review Reloop in2ear
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

T-to-the-J    posted on 20-04-2010 20:22
Hallo allemaal,

Niet een erg boeiend onderwerp, maar ik zou graag commentaar hebben over de review. Het lijkt me namelijk leuk om meerdere reviews te schrijven, maar als mn reviews flut blijken te zijn, ga ik er ook geen moeite in stoppen:P

_______

?Na het sneuvelen van mn iPod oortjes werd het toch echt tijd voor nieuwe oortjes. En omdat ik altijd last heb van uitvallende oortjes op de fiets, ging ik zoeken naar In ears. De keuze was snel gemaakt: de goedkoopste oortjes, aangezien ik?de strippen kaart van mn ouders kwijt was geraakt en ik die ook al moest betalen moest het toch echt goedkoop?zijn. En dat zijn ze: 10 euro.

?Het uitpakken

Zoals gewoonlijk zat er weer een shitload aan lucht zakjes bij, de verzending werd gedaan door TNT en ik moest zelfs tekenen :O Zelf vond ik de verzend kosten van 6.40 euro wat aan de hoge kant, aangezien de oortjes slechts een tientje kosten. De oortjes werden geleverd met een opberg zakje, 2 setjes rubberen oor setjes en de oortjes zelf.

??De kwaliteit

Voor 10 euro had ik niet erg veel verwacht, gewoon een setje dopjes voor op de fiets. Echter staat achter op de verpakking:
10hz-20khz wat een aanzienlijk goede bass is voor oortjes, laat staan cheap-ass oortjes, en die bass die merk je goed!

??????????????????????????????????????????????????Aangezien het ipod oortjes zijn, hier een foto?tje met de ipod:

Uitstraling

?
Net zoals je bij veel oortjes ziet die standaard bij je mobiel geleverd worden, is het draad van het ene oortje langer als de andere. Toen ik dat zag dacht ik: ?Owh my God, dit is een miskoop.? Maar dat valt reuze mee! Het is best handig eigenlijk, ze hebben er bij Reloop goed over nagedacht (of ze hebben het gejat: I don?t Care, het zit fijn) De iPod witte kleur gecombineerd met het groen op het oortje is ook goed gelukt.?????????????????????

Conclusie

?
Al met al is het een goed prijs/kwaliteit product die niet alleen voor je mp3 speler geschikt is, maar ook zeer goed te gebruiken is voor dj?ing.(Vandaar nog een foto?tje Winking my eye )????????Ik zou dus graag kritiek hebben over de review, en niet zo iets: ?wat onnodig om een review over oortjes te maken? Ja dat snap ik ook, het gaat mij om de inhoud van de review, zodat ik kan er aan kan werken.

Argh damn damn damn, de foto's werken niet, ga ik aan werken!

Weet iemand hoe ik foto's van mijn computer hier neer kan zetten?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 20-04-2010 @ 20:50:35 (7%)

What do you think about Review Reloop in2ear ??

Vote :   

Xurion    posted on 20-04-2010 20:23
Fototje werk bij mij anders niet maar het ziet er wel uit als een goede review!
ThijsG    posted on 20-04-2010 20:28
Netjes opgebouwde review! Ook inhoudelijk goed, gewoon doorgaan, alleen werken de plaatjes nietUnhappy.
nog even een vraag over de oortjes, want ik ben door mn earbudds heen:p. Hoe is de kwaliteit itt gewone iPod oortjes? Want alles beter dan dat voldoet voor mij, als ze inderdaad maar niet uitvallen, das echt frustrerendCool
T-to-the-J    posted on 20-04-2010 20:36
De iPod oortjes werken gewoon goed, maar omdat er iPod voor staat betaal je al snel 10 euro meer, ik zou ff langs een lokale winkel gaan en testen wat je goed zit! Owh, de ipod oortjes hebben wel een rubber randje, wat in principe helpt, alleen fiets ik een uur naar school, en tijdens het fietsen vallen ze extra snel uit. De kwaliteit is gewoon goed, maar in bij deze oortjes is er sprake van een overdreven bass. Die overigens erg fijn is Winking my eye
Estacy    posted on 20-04-2010 20:37
wat is een conclussie? de review is goed, ik snap alleen niet waarom je niet bij de plaatselijke electro zaak voor 16 euro wat dopjes had gehaald.
Poster:?T-to-the-J
ik zou ff langs een lokale winkel gaan en testen wat je goed zit

zou leuk zijn als je dat mocht proberen met in-ears.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 20-04-2010 @ 20:38:43 (100%)
ThijsG    posted on 20-04-2010 20:48
Dus..de kwaliteit is gelijk aan ipodoortjes alleen dan met hardere bass en op de fiets vallen ze minder snel uit?
@estacy: idd:p
edit: Dump je foto's eerst op hyves/djr imagedump en plak die link in het bovenste vakje wat je krijgt als je op dat boompje drukt.
2e edit: oke thxHappy, laughing ff duidelijk:p
User edit by ThijsG on 20-04-2010 @ 20:51:08 (100%)
T-to-the-J    posted on 20-04-2010 20:48
Poster: Estacy
wat is een conclussie? de review is goed, ik snap alleen niet waarom je niet bij de plaatselijke electro zaak voor 16 euro wat dopjes had gehaald

Ik ga de conclusie nu veranderen, en het probleem is dat er geen plaatselijke electro shop is, daar moet ik eerst 20 km voor fietsen.

Poster: Estacy

zou leuk zijn als je dat mocht proberen met in-ears

Argh, huge fail Cool

Poster: ThijsG
Dus..de kwaliteit is gelijk aan ipodoortjes alleen dan met hardere bass en op de fiets vallen ze minder snel uit?

Ja?daar komt het wel op neer
User edit by T-to-the-J on 20-04-2010 @ 20:50:09 (43%)
Esmee    posted on 20-04-2010 21:22
netjes gedaan!
jammer van de foto's. ff uploaden op foto-uploaden en dan hier neerzetten gaat voor mij meestal het snelst Winking my eye
een conclusie ontbreekt, ik mis nogsteeds het type nummer.... beetje jammer voor als mensen ze ook willen kopen.
Misschien nog een stukje schrijven over het geluid. Daar gaat het teminste om bij oortjes.
bij de kwaliteit heb je meer beschreven wat ze kunnen, dat noem ik eerder specificaties, bij kwaliteit verwacht ik iets als de stevigheid van de plug enzo. (dat sneuvelt bijmij altijd als eerste).
T-to-the-J    posted on 20-04-2010 21:25
Als je bij bax zoekt op in2ear heb je ze Winking my eye En ja de foto's ga ik vrijdag ff voor zitten, daarvoor geen tijd, maar op de foto's heb ik een vergelijking gemaakt tussen de plug van ipod oortjes en die van de reloops.

En de conclussie staat volgens mij dikgedrukt onderaanConfused

Ik ga er dus vrijdag nog ff voor zitten, daarvoor geen tijd.
T-to-the-J    posted on 20-04-2010 21:31
Owh wacht, het product heet: reloop in2 ear :p
Esmee    posted on 20-04-2010 21:45
het ik zou dus graag kritiek hebben deel zou ik niet onder de conclusie zetten dan... ff 2 witregeltjes en dat pas dat!
Als conclusie zou ik echt ook nog wat zeggen over t geluid... en niet alles de hemel inprijzen want dat kan echt niet voor een 10tje..

(ja ik ben een zeikerd)
T-to-the-J    posted on 20-04-2010 22:00
Ok? erg bedankt, ga ik doen, maar ik ben snel tevreden :p

This is an old Topic

No new postings for 5.500 days.
 Post CommentThat would be 183.3 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 8 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 46.669
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.654.420