We zijn net begonnen met XTCFM wij streamen 24/7 vanuit the US. Muziek style: Trance / Techno / House / hardstyle / Dance / House.
Wij zoeken djs die live willen streamen, of als je een leuke mix hebt kun je die opsturen en die zullen wij dan voor je airplayen met naams vermelding!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Goed initiatief! Jammer alleen dat jullie in 96Kb uitzenden en geen 96Kb OGG codec gebruiken. Dan heb je minder BB als 128 Kb nodig en je geluid is CD kwaliteit.
User edit by DJ-Emotion on 14-11-2005 @ 13:49:38 (7%)
De progamering komt nog, als we alle djs binnen hebben. Zo als ik al zei, we zijn net begonnen dus de eerste djs sets zullen binnenkort worden uitgezonden.
We hebben toch zeker al 6 Nl Djs, jongens zo als jij en ik die een leuke gezellige set kunnen neerzetten. En 1 uit frankrijk Phillip_C (Marseille)
Het word gezellig zo, de site word binnen kort ook in the US gepromoto door onze vrienden daar.
van mij mag je wel een mixje hebben voor airplay hoor, Maar me naar <mail>jorrit@djresource.eu</mail> of check dit topic: ////www.djresource.eu/Forum/topic/1777/ (zou het wel ff willen weten als je hem gaat gebruiken )
No new postings for 7.226 days. Post CommentThat would be 240.9 months or a whopping 19.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.