Queensday 2010! (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gylian    posted on 20-04-2010 18:58
Goede avond DJ Resource!

Het is alweer bijna 30 april, en wat houd dat in? Juist ja,?queensday?2010! Dan viert de haar verjaardag terwijl ze eigenlijk al in januari is jarig geweest. Nu weer even terug waar ik eigenlijk naartoe wilde gaan;

Wat gaan jullie doen op queensday? Mijn schema volgende week:

28 april en 29 april opbouwen met vaders op het Kennedyplein in Eindhoven. En dan op 30 april met een vriend de hele dag
een beetje bij vaders achter te schermen zitten. Voor de geinstresseerde:?
http://partyflock.nl/images/upload/236519_original.jpg?een poster, paps moet als vierde (DJ Lamot).

En dan nu jullie!

User edit by Gylian on 20-04-2010 @ 18:59:48 (4%)

What do you think about Queensday 2010! ??

Vote :   

Basrose    posted on 01-05-2010 01:33
zooo net de laatste paar treinen en aansluitingen gehaald... wat een drama weer die ns!

Qday in Amsterdam was wel erg leuk weer dit jaar! prima vermaakt! maar wat een zooi in de stad :P
Gylian    posted on 01-05-2010 02:04
Hier op het Kennedyplein was het ook geweldig! Fotos en videos;?http://gylian12.hyves.nl/album/50441933/Queenday/fxe7WZzl/
Xtremer    posted on 01-05-2010 09:43
Ik heb me dit jaar zeker weer vermaakt in A'dam! Heeeeel veel mensen, maar onwijs gezellig op alle pleinen en straat. Elke hoek van de straat had wel weer een DJCool. Zoals Basrose al zei, wat een ramp met de NS! Op de heenweg konden we niet verder dan Zaandam (vanuit Alkmaar kwam ik), omdat er mensen op het spoor lagen en een trein was defect. Op de terugreis stonden we een uur te wachten op de trein. Maargoed, ook op het station was het gezellig haha.

Hoop ook ooit zelf nog eens wat plaatjes te mogen draaien in A'dam met koninginnedag, maar er zijn vast heel wat DJ's hier op DJR met dezelfde gedachteCool.

Grappigste moment gister: een gozer van ongeveer 20 die zo lam als een konijn door Amsterdam liep. Heel normaal zou je denken, want half Amsterdam had meer dan 1 biertje op. Die gozer was zo lam dat hij bijna moest kotsen, 3 meiden hielpen die gozer met wat water, maar dit accepteerde hij niet. Hij zwalkte maar wat en hing spontaan tussen al die mensen z'n jonge heer uit z'n broek en liep al zeikend door AmsterdamCool. Even later viel ie op de grond voor een stel agenten.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 01-05-2010 @ 09:46:32 (79%)
Dolivieira    posted on 01-05-2010 10:04
MalootCoolt
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 01-05-2010 @ 10:04:14 (14%)
RiX    posted on 01-05-2010 10:34
Ook naar A'dam geweest. Heenweg drama!! planning was 11.30u trein richting A'dam, maar station Utrecht stond helemaal vast bij de trein naar Schiphol. Toen maar andere route genomen, richting Amstel. Daar was het helemaal gekkenhuis, elke trein naar Centraal zat al vol. Dus wij (2 man) met metro naar Zuid en daar op tram naar Centraal gestapt. Al met al kwamen we 15.15u aan... Toen naar de Noordermarkt waar het Wicked Jazz Sounds festijn plaatvond. De Wicked Jazz Band was echt super!! Funk, Soul & a tribute to Earth, Wind & Fire (die overigens ook naar North Sea komen Cool ).
Waar wij stonden was het wel druk, maar gezellig druk. Ook de dj's draaiden lekker. 1 minpunt. Jazz Sounds inprov gasten. 1 gozert was een wannabee-Faithless en probeerde te rappen en te beatboxen, maar hij verprutste telkens de mix van de dj hierdoor... je zag de dj ook echt kijken van: 'What the... ' ghehe. Terugweg ging prima. Metro gepakt van Centraal naar Arena en daar de trein naar Utrecht terug... Was weer een mooie dag vol goede muziek en broodjes beenham!
Tekhead    posted on 01-05-2010 10:59
Poster: Xtremer
Ik heb me dit jaar zeker weer vermaakt in A'dam! Heeeeel veel mensen, maar onwijs gezellig op alle pleinen en straat. Elke hoek van de straat had wel weer een DJCool. Zoals Basrose al zei, wat een ramp met de NS! Op de heenweg konden we niet verder dan Zaandam (vanuit Alkmaar kwam ik), omdat er mensen op het spoor lagen en een trein was defect. Op de terugreis stonden we een uur te wachten op de trein. Maargoed, ook op het station was het gezellig haha.

Hoop ook ooit zelf nog eens wat plaatjes te mogen draaien in A'dam met koninginnedag, maar er zijn vast heel wat DJ's hier op DJR met dezelfde gedachteCool.

Grappigste moment gister: een gozer van ongeveer 20 die zo lam als een konijn door Amsterdam liep. Heel normaal zou je denken, want half Amsterdam had meer dan 1 biertje op. Die gozer was zo lam dat hij bijna moest kotsen, 3 meiden hielpen die gozer met wat water, maar dit accepteerde hij niet. Hij zwalkte maar wat en hing spontaan tussen al die mensen z'n jonge heer uit z'n broek en liep al zeikend door AmsterdamCool. Even later viel ie op de grond voor een stel agenten.

Mooi beeld van de Nederlanders haha lol
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
AdenFarleigh    posted on 01-05-2010 14:09
Damn, 6u onderweg geweest om er te komen maar goed.
Was even bij 538 wezen kijken; Chuckie gezien maar FAK wat een ramp was dat. Alleen maar commerciele nummers, beatmatchen deed ie niet veel.
Dus de grachtengordel maar beetje verkent; overal DJ's en feestjes.. Gezelligheid tot en met! :D
En toen naar huis; nog ff naar de bios geweest.. Tadaaa
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Gylian    posted on 01-05-2010 14:49
feestbeest    posted on 01-05-2010 14:50
Zo ik heb het lekker thuis geviert!
In baarn, sochtens op de vrijmarkt gegaan en? middag gechild en in de avond kapot gespacd op een of andere smartlap muziekant.
Zo te horen hebben jullie je ook vermaakt!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
thomassmith    posted on 01-05-2010 14:56
was echt leip in adam.
Dolivieira    posted on 02-05-2010 09:41
Poster: RiX
Ook naar A'dam geweest. Heenweg drama!! planning was 11.30u trein richting A'dam, maar station Utrecht stond helemaal vast bij de trein naar Schiphol. Toen maar andere route genomen, richting Amstel. Daar was het helemaal gekkenhuis, elke trein naar Centraal zat al vol. Dus wij (2 man) met metro naar Zuid en daar op tram naar Centraal gestapt. Al met al kwamen we 15.15u aan... Toen naar de Noordermarkt waar het Wicked Jazz Sounds festijn plaatvond. De Wicked Jazz Band was echt super!! Funk, Soul & a tribute to Earth, Wind & Fire (die overigens ook naar North Sea komen Cool ).
Waar wij stonden was het wel druk, maar gezellig druk. Ook de dj's draaiden lekker. 1 minpunt. Jazz Sounds inprov gasten. 1 gozert was een wannabee-Faithless en probeerde te rappen en te beatboxen, maar hij verprutste telkens de mix van de dj hierdoor... je zag de dj ook echt kijken van: 'What the... ' ghehe. Terugweg ging prima. Metro gepakt van Centraal naar Arena en daar de trein naar Utrecht terug... Was weer een mooie dag vol goede muziek en broodjes beenham!

Ik ben een keer naar amsterdam geweest om te feesten op koningendag. Voor mij nooit meer.?Veelste?te druk. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Yorick    posted on 02-05-2010 14:32
Heb me prima vermaakt bij Veronica!

Volgend jaar weer:D
AdenFarleigh    posted on 02-05-2010 14:52
Ashley    posted on 02-05-2010 21:06
pfoe dat waren we meer 2 daagjes!
?
nacht in Utrecht, moest draaien en toen nog even naar het vredenburgplein dinges geweest waar Melvin Reese draaide!
wel een heel gedoe om terug te komen (gekkenhuis op centraal, trein kapotte vooruit waardoor hij niet vetrok etc)
?
toen dag in Amsterdam, museumplein
was uiteraard druk, maar wel heel gezellig Happy, laughing
?
de avond gespendeerd in 't altijd even ordinaire tentfeest van soest, nadat het me 4 uur heeft gekost om uit Amsterdam weg te komen

al met al, q'day 2010 is er weer eentje om te onthouden! Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
ccc    posted on 02-05-2010 21:59
Heeft er niemand een tracklist van de set van Laidback Luke in Eindhoven?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

140 Users online: 25 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 58.505
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.795.020