Poster: Beatunite
Voor mij staat amsterdam vast, ik gok op museumplein
Poster: Jorrit
Challenge is jaren gesloten geweest, het is sinds een jaartje weer open (maar met zeer matig succes, het kost alleen maar geld).
Ben met qday rondje door amsterdam lopen, waarschijnlijk voornamelijk Palladium. Altijd wel leuk publiek daar.
Poster: Esmee
de enige reden waarom het dicht is gegaan was vanwege vergunningen en niet vanwege het aantal bezoekers. Ook waren er veel schietpartijen na afloop op de parkeerplaats.
?
De reden waarom het nu niet loopt is denk ik omdat er ongeveer iedere zaterdag hetzelfde feest is voor 16+ met dezelfde line up. Je gaat echt niet iedere week naar ongeveer hetzelfde feest toe. 1x per maand is er dan nog een feest met een wat bijzondere line-up en dat is het wel. (de 18+ feesten hoor ik niet zoveel over).??
?.
?
Poster: Beatunite
Voor mij staat amsterdam vast, ik gok op museumplein
Poster: Ilja
ziet er nice uit. ? ?BTW mensen in amsterdam, komen jullie al om van de lucht.?
Poster: djdolivieira
Jij kan echt lezen en luisteren. Vanacht is?amsterdam gewoon schoon gemaakt.?Vandaag na konningendag blijft alles liggen. Een beetje nieuws lezen, Kijken en luisteren en nog begrijpen ook. Is schijnbaar voor jou ook moeilijk.??
Den haag daar in tegen is alles al vanacht blijven liggen.
Poster: Xtremer
Over 20 minuten de trein pakken naar A'dam, heb er weer zin in!
Poster: Stagiar
Bij gebrek aan 1000's, sta ik morgen met cdj2000's te draaien. Toch wel het vermelden waard
Poster: Bouncy
Beter gebruik je die dingen als gitaar...
Poster: Snaad
Ik kom net terug uit Amsterdam. Niks geen last van vertraging ofzo. Maar het was veeeeeeeel te druk. Dus ik ben er mooi vandoor gegaan. Het was echt ziekelijk druk. Maar niet echt wat van vuil gemerkt:D
Ik kom net terug uit Amsterdam. Niks geen last van vertraging ofzo. Maar het was veeeeeeeel te druk. Dus ik ben er mooi vandoor gegaan. Het was echt ziekelijk druk. Maar niet echt wat van vuil gemerkt:D