Queensday 2010! (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gylian    posted on 20-04-2010 18:58
Goede avond DJ Resource!

Het is alweer bijna 30 april, en wat houd dat in? Juist ja,?queensday?2010! Dan viert de haar verjaardag terwijl ze eigenlijk al in januari is jarig geweest. Nu weer even terug waar ik eigenlijk naartoe wilde gaan;

Wat gaan jullie doen op queensday? Mijn schema volgende week:

28 april en 29 april opbouwen met vaders op het Kennedyplein in Eindhoven. En dan op 30 april met een vriend de hele dag
een beetje bij vaders achter te schermen zitten. Voor de geinstresseerde:?
http://partyflock.nl/images/upload/236519_original.jpg?een poster, paps moet als vierde (DJ Lamot).

En dan nu jullie!

User edit by Gylian on 20-04-2010 @ 18:59:48 (4%)

What do you think about Queensday 2010! ??

Vote :   

justjustin    posted on 28-04-2010 09:10
Poster: Beatunite
Voor mij staat amsterdam vast, ik gok op museumplein Cool

?
me 2 Winking my eye... ik ben alleen nog op zoek naar zown oranje sunvisor...zown retro ding met doorzichtige kleppen :P
Esmee    posted on 28-04-2010 10:56
Poster: Jorrit

Challenge is jaren gesloten geweest, het is sinds een jaartje weer open (maar met zeer matig succes, het kost alleen maar geld).

Ben met qday rondje door amsterdam lopen, waarschijnlijk voornamelijk Palladium. Altijd wel leuk publiek daar.

de enige reden waarom het dicht is gegaan was vanwege vergunningen en niet vanwege het aantal bezoekers. Ook waren er veel schietpartijen na afloop op de parkeerplaats.
?
De reden waarom het nu niet loopt is denk ik omdat er ongeveer iedere zaterdag hetzelfde feest is voor 16+ met dezelfde line up. Je gaat echt niet iedere week naar ongeveer hetzelfde feest toe. 1x per maand is er dan nog een feest met een wat bijzondere line-up en dat is het wel. (de 18+ feesten hoor ik niet zoveel over). De bewaking is misschien vrij streng maar dat houdt de sfeer er wel lekker in vind ik, beter dan dat iedereen met elkaar op de vuist gaat. Zoals in Claus laatst gebeure bij flickflooierz. Geef mij maar lekkere zware bewaking ipv een klap tegen mn hoofd omdat iemand dat grappig vindt.
?
?
?
Maar ik denk dat ik misschien vrijdag avond even naar Haarlem ga naar de kermis enzo.
?
Dolivieira    posted on 28-04-2010 11:15
Poster: Esmee

de enige reden waarom het dicht is gegaan was vanwege vergunningen en niet vanwege het aantal bezoekers. Ook waren er veel schietpartijen na afloop op de parkeerplaats.
?
De reden waarom het nu niet loopt is denk ik omdat er ongeveer iedere zaterdag hetzelfde feest is voor 16+ met dezelfde line up. Je gaat echt niet iedere week naar ongeveer hetzelfde feest toe. 1x per maand is er dan nog een feest met een wat bijzondere line-up en dat is het wel. (de 18+ feesten hoor ik niet zoveel over).??
?.
?

?
Ja vroeger kwamen er ook veel Antillianen. En elke week hetzelfde. Vroeger was het niet anders. Dan bedoel ik 25 jaar geleden. Daar bedoel ik niet Challenge mee maar in het algemeen. Kan je na gaan dat uitgaanspubliek veel eiseender geworden zijn.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Ashley    posted on 28-04-2010 16:12
Poster: Beatunite
Voor mij staat amsterdam vast, ik gok op museumplein Cool

?
zelfde hier dus!
?
Hier heb ik btw de flyer van waar ik moet draaien met koninginnenacht: http://ashleyhaak.hyves.nl/album/29777578/Draaien/amkbti6M/fotos/939902718/0/ue8w/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo
Mn beste vriend en ik doen het om de dj school te promoten van een vriend van ons, boris balsHappy, laughing
hij heeft sinds kort dj school utrecht opgericht!
Maar wat nou als het lukt, mama?
MaximDJ    posted on 28-04-2010 17:27
Haha leuk, ff een Last Minute opdracht vandaag binnengekregen Happy, laughing DJ die ze eerst hadden had een ongeluk gehad. Dat is natuurlijk niet leuk?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bootstrap    posted on 28-04-2010 18:41
Nice, onze last minute boeking is voor de vereniging van farmacie in Utrecht. Morgen dus draaien voor 180 man in de Oude Catacomben, is helemaal uitverkocht Happy, laughing De dj die zou draaien zit vast ivm het vliegverbod.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
FML    posted on 28-04-2010 20:36
Vliegverbod? waar op aarde is hij dan :P
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Stagiar    posted on 29-04-2010 13:47
Bij gebrek aan 1000's, sta ik morgen met cdj2000's te draaien. Toch wel het vermelden waard Happy, laughing
Gylian    posted on 30-04-2010 07:45

Het is zo ver, iedereen fijne Koninginnedag! Ik heb nog een aantal fototjes van gister van het opbouwen:

Ilja    posted on 30-04-2010 09:20
ziet er nice uit. ? ?BTW mensen in amsterdam, komen jullie al om van de lucht.?Cool
ThijsG    posted on 30-04-2010 09:45
Nog niet. Maar ik stap straks pas op de trein:p
Heb Er Zin In!!!(die vuilnismannen kunnen neervallen, het weer ook:p)
Dolivieira    posted on 30-04-2010 09:50
Poster: Ilja
ziet er nice uit. ? ?BTW mensen in amsterdam, komen jullie al om van de lucht.?Cool

Jij kan echt lezen en luisteren. Vanacht is?amsterdam gewoon schoon gemaakt.?Vandaag na konningendag blijft alles liggen. Een beetje nieuws lezen, Kijken en luisteren en nog begrijpen ook. Is schijnbaar voor jou ook moeilijk.??

Den haag daar in tegen is alles al vanacht blijven liggen.
User edit by Dolivieira on 30-04-2010 @ 09:53:28 (23%)
Xtremer    posted on 30-04-2010 10:13
Over 20 minuten de trein pakken naar A'dam, heb er weer zin inCool!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Ilja    posted on 30-04-2010 10:22
Poster: djdolivieira

Jij kan echt lezen en luisteren. Vanacht is?amsterdam gewoon schoon gemaakt.?Vandaag na konningendag blijft alles liggen. Een beetje nieuws lezen, Kijken en luisteren en nog begrijpen ook. Is schijnbaar voor jou ook moeilijk.??

Den haag daar in tegen is alles al vanacht blijven liggen.

Vreemd ik las over amsterdam precies hetzelfde.
Roov    posted on 30-04-2010 10:25
Poster: Xtremer
Over 20 minuten de trein pakken naar A'dam, heb er weer zin inCool!

Ik ook Happy, laughing
Veel plezier allemaal!
ThijsG    posted on 30-04-2010 10:27
Iedereen veel plezier idd!!
Vertrek om 11u als ik dan niet 2 treinen moet w88 tot ewr een legere is:p
Bouncy    posted on 30-04-2010 12:05
Poster: Stagiar
Bij gebrek aan 1000's, sta ik morgen met cdj2000's te draaien. Toch wel het vermelden waard Happy, laughing

Beter gebruik je die dingen als gitaar... Winking my eye
Dolivieira    posted on 30-04-2010 12:10
Poster: Bouncy

Beter gebruik je die dingen als gitaar... Winking my eye

Waar slaat dat nauw weer opConfused
ThijsG    posted on 30-04-2010 16:35
zit nu ff lekker op dak van de appie op museumpleinHappy, laughing
Esmee    posted on 30-04-2010 16:46
woon je in haarlem ga je amsterdam toe... half hoofddorp van mijn leeftijd gaat vanavond naar haarlem toe :P
Ilja    posted on 30-04-2010 17:13
Whahahahahah, Amsterdam is een grote vuilnisbak.?

En we zijn weer in de middeleeuwen, ? zeker geen WC te vinden Cool

Gezellig he amsterdam.

Nooit begrepen wat er zo leuk is om eerst een uur als vee vervoerd te worden en daarna feest vieren op een vuilnisbelt Cool

Terwijl aantal gefrustreerde F'noord tokkies de stad proberen om te bouwen,
User edit by Ilja on 30-04-2010 @ 17:49:50 (29%)
Flaged
Snaad    posted on 30-04-2010 19:33
Ik kom net terug uit Amsterdam. Niks geen last van vertraging ofzo. Maar het was veeeeeeeel te druk. Dus ik ben er mooi vandoor gegaan. Het was echt ziekelijk druk. Maar niet echt wat van vuil gemerkt:D
Bootstrap    posted on 30-04-2010 21:25
Poster: Snaad
Ik kom net terug uit Amsterdam. Niks geen last van vertraging ofzo. Maar het was veeeeeeeel te druk. Dus ik ben er mooi vandoor gegaan. Het was echt ziekelijk druk. Maar niet echt wat van vuil gemerkt:D

Ik ben de afgelopen 2 jaar naar A'dam geweest, ik ben blij dat ik vandaag niet gegaan ben. Ik heb echt een hekel aan die drukte, slaat echt nergens op. Alles is ook veel te duur, alleen de optredens zijn wel leuk. Maar dan ga ik liever naar een normaal feest.

Ik was vannacht ook pas om 6 uur thuis van een gig, dus ik heb heeeeel lang uitgeslapen vandaag Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
LouisCasper    posted on 30-04-2010 21:39

Dan heb je geluk, ik kom ook net terug en heb 2 uur in de trein gestaan terwijl de rit normaal 40 minuten duurt.
http://www.louiscasper.com
ThijsG    posted on 01-05-2010 00:04

zo..heb jij ff geluk. ik ging om 11uur 30 ifso weg bij heemstede/aerdenhout(net voor haarlem) en 1 uur was ik bij wtc adam. de terugweg van museumplein naar mn huis(vlakbij haafrlem) heeft 2,5 uur geduurd!:O

@esmee lol:p, maafr wtf is er zo leuk aan haarflem. als je ook naar amsterdam kan(niet veel verder toch)

172 Users online: 23 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 57.542
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.057