Poster: Gylian
Goede avond DJ Resource!
Het is alweer bijna 30 april, en wat houd dat in? Juist ja,?queensday?2010! Dan viert de haar verjaardag terwijl ze eigenlijk al in januari is jarig geweest. Nu weer even terug waar ik eigenlijk naartoe wilde gaan;
Wat gaan jullie doen op queensday? Mijn schema volgende week:
28 april en 29 april opbouwen met vaders op het Kennedyplein in Eindhoven. En dan op 30 april met een vriend de hele dag
een beetje bij vaders achter te schermen zitten. Voor de geinstresseerde:?http://partyflock.nl/images/upload/236519_original.jpg?een poster, paps moet als vierde (DJ Lamot).
En dan nu jullie!
Poster: Snaad
Zal wel tanken in Amsterdam worden:D
Poster: Stagiar
Lekker draaien in m'n stamcafe hier in het pittoreske Lichtenvoorde
@ TS, Je pa is techno/schranz DJ? Hoe fucking cool is dat! :D
Poster: GylianPoster: Stagiar
Lekker draaien in m'n stamcafe hier in het pittoreske Lichtenvoorde
@ TS, Je pa is techno/schranz DJ? Hoe fucking cool is dat! :DKlopt, acid trouwens ook.
?
Mag ik vragen hoe oud je zelf bent?
?
Serieus, ik sta echt versteld :P
Poster: Ilja
Mensen die naar Amsterdam gaan, neem effe een gasmasker mee, zal wel niet meevallen om door die hopen vuil heen te moeten lopen?
Poster: kippebotje
queensnight ga ik naar bubbeling beats in challenge hoofddorp
queensday heb k nog geen flauw idee wat ik ga doen word vast wel amsterdam.
Poster: ThijsG
Zeg je gewoon dat je naar een vriend gaat en ga je naar amsterdam. Trein is toch 'gratis'.
offtopic: Is die challenge echt zo een goede locatie dan? Ben er zelf nog nooit geweest maar volgens vrienden valt het wel mee..
Poster: ThijsG
Is die challenge echt zo een goede locatie dan? Ben er zelf nog nooit geweest maar volgens vrienden valt het wel mee..
Poster: djdolivieira
Challenge is al jaren een begrip in hooftdorp. Heb er jaren terug weleens gedraait. Maar het bestaat nogsteeds na zo`n 15 jaar. Dat zegt toch wel wat.?Misschien wel jong publiek maar het loopt nogsteeds. ?
Poster: Jorrit
Challenge is jaren gesloten geweest, het is sinds een jaartje weer open (maar met zeer matig succes, het kost alleen maar geld).
?
Ben met qday rondje door amsterdam lopen, waarschijnlijk voornamelijk Palladium. Altijd wel leuk publiek daar.