[M] Tiestos best ( mixed by Tech ilja ) (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Ilja    posted on 20-04-2010 13:31
Met een compleet nieuwe GEAR hoort een nieuwe mix, en over deze ben ik zeer tevreden. ?Smile
-

Reacties en aandachts punten zeer welkom. ?Cool

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Tiestos best ( mixed by Tech ilja ) ??

Vote :   
Mixt-Ape    posted on 21-04-2010 17:31
Poster: djdolivieira

De waarheid is nou eenmaal hard. ik weet dat jij meer een allround DJ ben. En dan is beatmixen geen must. Maar als iemand doet als of die het heb uitgevonden heb, en daar bedoel ik niet jou mee. Want bij Trance is Beatmixen wel een Must. Dan vind ik het een beetje door de mand val. Ook al krijg je veel kritiek dan moet je er ook wat mee doen en aannemen . En blijven oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Zoals RiX al zegt Trance, Progressive, Techno?en House (Geen Bliepjes House, Maar meer de Deep, Tech, Soulfull en Progressive House)?zijn?een van de moeilijkste vormen van mixen. Op Hip Hop en R&B na dan.?Maar dan moet?je niet de CDspelers de schuld geven. Want geef mij maar die CDspelers en ik geef je gewoon een strakke mix. En heb daar geen BPM counters en of Mix In Key bij nodig. Ik doe het puur op gehoor

En ik wil de TSer helemaal niet afkraken want dat is mijn bedoeling niet. Maar dan moet je niet zo eigenwijs reageren.

AMEN!
Sandr    posted on 21-04-2010 17:33
Poster: dacuba

Niet zozeer om het digitale, danwel om die kanjer van een dt-fout :p

Als het over IK gaat dan is het zeker alleen D? Ik gebruik altijd DT is in ieder geval 1 van de 2 goedWinking my eye
Play that funky music white boy....
ElVrieso    posted on 21-04-2010 17:36
Checkk
Bruno de Vries - @djelvrieso
Roalin    posted on 21-04-2010 17:46
Ik zal nog even een tipje geven:

Bij elke mix hoor ik eigenlijk nauwelijks een mix. De track wordt (bij wijze van spreken) al uitgefade terwijl de ander nog niet eens speelt. Verder hoor ik nog vaak een stuk van de intro. Probeer de overgangen beter te timen, zodat je eigenlijk de intro's overslaat.

Maar probeer eerst beatmatchen maar eens goed onder de knie te krijgen (veel belangrijker!) dmv BPM-meters afplakken. Ik heb ook nooit op turntables gedraait, maar deze methode heeft mij toch echt wel geholpen!

Edit: haha, linkje verwijdert??Cool
User edit by Roalin on 21-04-2010 @ 17:47:57 (9%)
Seca    posted on 21-04-2010 18:09
Poster: Ilja
Nu weet ik zeker dat ik 2 CDJ's 400 erbij ga nemen, want de BPM meter van de DN-S1200 is zwaar klote, blijft verspringen.

Geweldig.. Cool
Komaan man Happy, laughing

Nee, gewoon blijfen oefenen!
Jorrit    posted on 21-04-2010 18:13
Ik zie dat de mix offline is, dus dan heeft dit topic niet veel zin meer.

Jammer dat sommige members misschien wat te fel op Ilja zijn, maar nog veel jammerder dat Ilja niet gewoon de goeie kritiek die hij krijgt met open armen in ontvangst neemt. Er staan hier namelijk een aantal zeer waardevolle post die je beatmatchtechniek kunnen verbeteren.?

(Een persoonlijke noot: als je BPM counters de schuld geeft van scheve overgangen heb je iets niet helemaal begrepen)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

246 Users online: 53 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 57.865
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.464.499