Poster: djdolivieira
De waarheid is nou eenmaal hard. ik weet dat jij meer een allround DJ ben. En dan is beatmixen geen must. Maar als iemand doet als of die het heb uitgevonden heb, en daar bedoel ik niet jou mee. Want bij Trance is Beatmixen wel een Must. Dan vind ik het een beetje door de mand val. Ook al krijg je veel kritiek dan moet je er ook wat mee doen en aannemen . En blijven oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Zoals RiX al zegt Trance, Progressive, Techno?en House (Geen Bliepjes House, Maar meer de Deep, Tech, Soulfull en Progressive House)?zijn?een van de moeilijkste vormen van mixen. Op Hip Hop en R&B na dan.?Maar dan moet?je niet de CDspelers de schuld geven. Want geef mij maar die CDspelers en ik geef je gewoon een strakke mix. En heb daar geen BPM counters en of Mix In Key bij nodig. Ik doe het puur op gehoor
En ik wil de TSer helemaal niet afkraken want dat is mijn bedoeling niet. Maar dan moet je niet zo eigenwijs reageren.
Poster: dacuba
Niet zozeer om het digitale, danwel om die kanjer van een dt-fout :p
Poster: Ilja
Nu weet ik zeker dat ik 2 CDJ's 400 erbij ga nemen, want de BPM meter van de DN-S1200 is zwaar klote, blijft verspringen.