Ik diverse Computer Music Magazines te koop van 2008 tot en met de laatste maart 2010. De magazines zijn 1 of twee keer gelezen en compleet met de DVD met daarop meestal meer dan 7gb aan samples en free vst.
De winkel prijs van 1 magazine is rond de 15 euro. Kan of 1 of een paar kopen, kan je een lijst sturen welke nummers ik heb. Als je uit amsterdam komt kan je ze uitzoeken en hoef je geen verzendkosten te dokken.
[mod edit: Als je hier iets te koop zet komen de reacties op het
forum en niet in je mail! Daar kun je marktplaats voor gebruiken]
What do you think about [TK] Div. Computer Music Magazines ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Sorry je hebt helemaal gelijk, waar zijn mijn manieren...
Mijn naam is JZZBUCKET en ik maak jazzt, funky lounge achtige muziek, dus niet echt house. Maar maak wel heel veel gebruik van de spullen die je gebruikt bij dance. Kijk op dit forum om meer te leren van om mijn muziek te djen en te kijken welke spullen mensen mee werken.
en ik heb deze magazines gelezen waar een hele hoop echte goed tips in staan.
Ik heb het even voor je aangepast, normaal doe je dat met je EDIT knop.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.