Wat zijn de voor en nadelen van elk, en wat geniet je voorkeur ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
What do you think about CD importeren in MP3 of WAV ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mensen die zeggen dat ze verschil horen tussen 320kbps en een flac file of wave file zijn gewoon zielig. Dat zijn dezelfde soort mensen die beweren dat ze verschil zien tussen het gebruik van een hdmi kabel van 20 euro en van 100 euro
niet echt hoor... mn AA CDI-300mp3 en CDJ-200 hebben meer moeite met een mp3 cd'tje dan een gewone.
Sneller geript van de Cd bedoelde ik, en als je het mp3 ript en gewoon brand als audio cd, dan moet dat geen verschil maken voor je cd spelers neem ik aan.
Mp3 is kleiner, WAV is lossless (gaat geen kwaliteit verloren) WAV neemt dus meer ruimte in beslag. De kwaliteit wat echter verloren gaat bij Mp3 320 kbps is te verwaarlozen. Aan de andere kant, schijfruimte kost ook geen drol meer.
als MP3-bestanden later weer naar audio-CD worden omgezet, dan moet het inbrandpakket nogmaals een conversieslag uitvoeren waarbij vaak 'normalisatie' wordt toegepast.
Wordt de kwaliteit van een mp3 (320) dan niet slechter?
Ik zeg WAV, het is wel groter alleen het geeft mij wat meer zekerheid over de kwaliteit.
This is an old Topic
No new postings for 5.519 days. Post CommentThat would be 184 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.