Poster: Abram
Je hebt me niet helemaal begrepen. Je moet de iPod/MP3 niet aansluiten op je speler maar via de koptelefoon uitgang op de mixer. Je gebruikt je MP3 dan ipv je cd-speler.
Je stelt dat het probleem niet bij je cd-spelers kan liggen omdat ze er beide last van hebben. Zo werkt het helaas niet. het is eerder zelfs logischer dat beide spelers er last van hebben dan slechts ??n speler omdat de spelers identiek zijn. Het gaat namelijk niet om een defect in de speler maar om het feit dat sommige spelers moeite hebben met tijdcode. Via mijn C.314s kwam het signaal ook perfect in traktor binnen. Toch had ik precies hetzelfde probleem. In het geval van de C.314s bleek het deels aan de buffer van de spelers te liggen.
Nog een paar bug-shoot dingetjes: zijn de drivers van de audio 4 op de machine ge?nstalleerd? zijn er andere apparaten aangesloten op de laptop? (zo ja: probeer enkel stroom + audio 4 op de laptop aan te sluiten) gebruik je een USB2 ondersteunende usb-kabel? Er zijn oudere kabels (zoals sommige printer kabels die enkel USB1 ondersteunen) die niet zullen werken. Weet je zeker dat de USB poort die je gebruikt USB2 heeft?
Verder kan je nog proberen om de ingebouwde geluidskaart van je pc uit te schakelen via apparaatbeheer
Even mijn eigen herhalen:
- XP verder zelf geoptimalizeerd door onnodige processen te beindigen
wanneer ik begin met traktor (van 30 processen naar 17 systeemprocessen)
->
Dit houd ook anti-virussen/wifi/netwerk/... in!!!
Ik gebruik de kabel die ik heb meegekregen bij de audio 4, lijkt me sterk dat ze er een andere kabel insteken. Soit heb ze ook al vervangen en net hetzelfde probleem.
Zal straks eens proberen om mijn cd spelers te vervangen door iets anders zoals je zegt. Nu heb ik met de timecode van virtual DJ wel gemerkt dat er 2 soorten waren, 1 voor high end cd-spelers en 1 voor low-end cd-spelers ik heb de low-end gekozen en deze werken 100% en in de waveform kon ik zien dat deze hoger uitzenden dan de traktors...
Hmmzzz, maybe thats the problem indeed, crappy cdspelers proberen te achterhalen straks