Vandaag net de midi controller MPK49 binnen gekregen. Alleen nu heb ik hulp nodig. Ik sluit alles aan via USB dat werkt perfect hij pakt hem gelijk op in FL STUDIO 9 Alleen als ik bijvoorbeeld een piano heb geselecteert dan kan ik erop los pingelen op drumpad & toetsen.. Dan wil je graag met je faders wat spelen en die doen niks.... hoe kan ik de faders op midi keyboard instellen? op bijvoorbeeld.. effecten ? Help!
What do you think about Hulp bij AKAI MPK49! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Euuhh . ik weet nu hoe ik de drumpads kan aan passen ... mar nu wil ik nog mijn faders en knoppen gebruiken voor bijvoorbeeld per channel of een effect op een fader ? how that ?
rechter muisknop op het knopje/fader die je wilt assignen via midi, klik op: link to controller.. beweeg de fader/knop die je er op wil assignen en klaar is kees.
ga naar je mixer (f9 basic), kies een leuk effectje op een channel, rechter muisknop > link to controller.. op de parameter die je wilt assignen en klaar is kees.
This is an old Topic
No new postings for 5.614 days. Post CommentThat would be 187.1 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.