ik sprak net met Delcone op msn en we vonden het wel een geslaagd idee om ff te kijken wie er nog meer naar defqon gaan om evt te meeten. Animo?
What do you think about Defqon meeting ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als het maar niet hetzelfde is als 2 jaar geleden dat er niemand komt opdagen!
Toen stonden prozei en ik op de afgesproken plek en we zijn maar 1 iemand tegengekomen. Vaak is het ook een probleem dat we alleen de membernames kennen en niet de gezichten erachter. Mocht iemand zich nou opgeven laat hem of haar dan even een link naar een foto erbij zetten of iets dergelijks!
Beetje jammer weer dat dan niemand op komt dagen. Maar ik zeg: we gaan het weer proberen. Frisse wind door de layout, frisse wind door de members en iedereen komt opdraven.
ik kom wel eventjes langs als ik jullie herken. Want zoals basrose ook al zei: ik was er ook 2 jaar geleden bij, stond op de afgesproken plek, maar ik was helemaal vergeten dat ik niemand van gezicht herkende :P. Toen kwam ik me oude baas wel tegen, dus daar maar even mee staan kletsen en in de hoop dat iemand MIJ zou herkennen :P
Dit jaar moeten we dat wat specifieker aanpakken. Wat ga je aandoen bijv. Dat weet je meestal wel avond van tevoren neem ik aan. Of wat heb je op, hoedje, zonnebril noem maar op :P
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.