Nu ben ik benieuwd?

.
Edit:
Goed, ik heb hem geluisterd. Prima platen keuze in de zin dat het met elkaar klinkt, de opbouw kan me verder alleen niet echt boeien. Ik las hier ook ergens dat het drie deck gemixt was. Ik weet niet wat jij denkt dat hier de definitie hier van is, maar ik heb volgens ?mij geen drie deck mix gehoord, uiteraard kan ik mij vergist hebben. Zag ook iets voorbij komen over sync knoppen. Ik ga mijn mening hier verder niet over uitlaten, maar als je via een sync functie hebt gewerkt dan heeft dat best gefaald, want ik heb meerdere momenten off beats gehoord. Wanneer je ?sync gebruikt is dat natuurlijk echt hopeloos.?
Ik volg verder weinig van je verhaal zonder mixer en hp gemixt. Hoe kan je dan cue's zetten, etc. Het lijkt mij erg sterk dat je je muziek tot op de seconde exact kent zonder ook maar te luisteren en dan ook de beat nog exact op je blinde cue pakken en het bpm van te voren gepitched. Eerlijkheid en oprechtheid worden gewaardeerd, ben je dat niet, val je snel door de mand. Ik neem aan dat je hier je mixt plaatst omdat je graag wat goede tips toegeschoven krijgt, als je verteld hoe je te werk gaat schiet dat wat beter op

.