brom in actieve speaker (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sweebee    posted on 13-04-2010 19:55
ik heb een RCF setje met 1 sub en 2 topjes
nou bromt een van de topjes.
hij bromt altijd wanneer hij aan staat (volume uit, een signaal erin)
weet iemand hoe dit kan? het gaat om een RCF art 312a

What do you think about brom in actieve speaker ??

Vote :   

Abram    posted on 15-04-2010 11:18
Poster: t-age
Ik had even voor jou bax gemailt dit is wat ze zeiden.

Beste heer Hilhorst,
>
> Wanneer de speakers echt kapot zijn kunt u ze uiteraard gewoon naar ons retour zenden, wij zullen er dan voor zorgen dat u een goede set speakers in huis krijgt. Uw omschrijving klinkt mij echter als een probleem in het stroomnetwerk. Het kan zijn, veelal bij oudere woningen, dat de stroomvoorziening niet goed geaard is en dat betekend dat u eerst daar naar kunt kijken. Ik zou de speakers dan overigens eerst in een ander pand testen voordat u aan het klussen slaat.
>
> Met vriendelijke groet,

Ook duidelijk in de mail naar Bax geschreven dat de andere speakers geen enkel probleem hebben op nb hetzelfde stopcontact? Het lijkt me dan erg makkelijk om te constateren dat er een defect is. Twee dezelfde speakers moeten onder dezelfde omstandigheden precies hetzelfde doen en een van de twee doet dat niet.
P.S. die speaker staat niet gewoon op de foute input?
User edit by Abram on 15-04-2010 @ 11:19:59 (6%)
sweebee    posted on 15-04-2010 14:14
Ik heb de set sowieso zaterdag nodig op een andere locatie. Maar dit zit zekerweten in de speaker zelf. Ik neem binnenkort wel even contact op met bax-shop. En dan zullen ze maar een nieuwe moeten leveren...Cool

edit: ja heb de speakers gewoon op line input staan.
User edit by sweebee on 15-04-2010 @ 14:15:58 (26%)
dtentertainment    posted on 15-04-2010 14:53
Poster: Abram

Ook duidelijk in de mail naar Bax geschreven dat de andere speakers geen enkel probleem hebben op nb hetzelfde stopcontact? Het lijkt me dan erg makkelijk om te constateren dat er een defect is. Twee dezelfde speakers moeten onder dezelfde omstandigheden precies hetzelfde doen en een van de twee doet dat niet.

P.S. die speaker staat niet gewoon op de foute input?

Als je het topic goed had doorgelezen kun je zien dat hij ook bromt bij alleen stroom

This is an old Topic

No new postings for 5.615 days.
 Post CommentThat would be 187.2 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

163 Users online: 135 Guests (28 Unknown)
Pages generated today : 71.843
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.868.880