Weet iemand toevallig hoeveel de CDJ-12 flightcase van PRO DJ USER leeg weegt? Ik heb geen weegschaal hier en bovendien niet echt zin alles eruit te halen Met google ben ik niet verder dan de afmetingen gekomen!
Ik moet dit ff snel weten omdat een vriend evtl mijn flightcase wil lenen voor een vlucht.
Bedankt alvast!!
What do you think about Gewicht Flightcase CDJ-12 van PRO DJ USER ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hij is inderdaad toch best zwaar. Toch is het fijn dat alles bij elkaar zit. Doos dicht en de auto in, klaar. Bij het verhaal van m'n maat die met zn gear moet vliegen gaat dat natuurlijk niet op.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.