Poster: Bouncy
Gewoon op m'n meubel, tenzij het een risicowedstrijd is, dan leg ik het achter me neer op een tafel of iets (wat er dan ook aanwezig is)... (ach, bij risicofeestjes heb ik ook altijd een dienblad bier achter me staan, mochten ze gaan gooien, kan ik teruggooien (A) )
Poster: Yvaroz
dat is weer niet eerlijk he, jij kan schuilen achter je booth
@t-age: is dat niet uren zoeken als je een liedje zoekt? mij lijkt dat echt vervelend
Poster: Stephanie
Mensen die aan m'n cd's komen lijden binnen enkele secondes helse pijnen.....
Poster: t-age
Nee omdat ik een Super geordende indelig vantevoren maak weet ik ook snel waar alles staat.
Vaak al na 1x de usb stick weer gebruiken.
Voordelen:
-Je kunt constand bij je booth blijven waardoor je meer aandacht kunt vestigen in het mixen.
-Je hoeft geen map of allemaal koffers mee te nemen
-Je hoeft geen cd's te kopen of te branden.
-je kunt de usb stick telkens anders indelen en een cd niet (of je moet rw hebben)
Nadelen zijn er voor mij niet maar sommige vinden dat het geen overzicht heeft.
Poster: Tomazos
weer terug jonge?
als ze gooien heeft dat misschien een andere reden?
Poster: Esmee
en wat nou wanneer je geen idee hebt wat je wilt draaien? ik blader dan altijd even mijn map door
Is bij mij eigenlijk nog nooit voorgekomen
En ik weet niet of je al een keer met usb hebt gewerkt maar dat valt echt niet tegen hoor.
Ik heb als ik aan een liedje denk Het waarschijnlijk sneller gevonden dan jou, doordat jij eerst nog cd uit cd speler netjes erin doen zoeken naar volgende cd die er weer in doen en omdat ik voordat ik naar een feest ga mijn usb stick daarop aanpas zijn het maar een paar folders waar ik doorheen moet waardoor ik alles snel heb.
Correct me if im wrong!
ik had hier vanmiddag met een vriend ookal eend discussie over. ik vergelijk e?n usb stick met e?n cd
zonder tracklist waardoor je dus moet kijken via cd tekst
vreselijkirritanrtzoeits
Poster: EsmeePoster: Stephanie
kijk jij snapt hem !
WIe er aan mijn? cd's zit zonder toesteming timmer ik van me map weg!
Je moet het maar zo zien.
Jij bladert van cd naar cd waar 1 album op staat.
en ziet aan de voorkant welke cd het is.
Ik scroll met een draaiknop en ik zie gewoon meteen ( echt een milliseconde ) welk album het is.
Vind ik persoonlijk fijn werken.
Ik ga waarschijnlijkook 2x cdj 400 kopen waardoor ik dat ook kan vergelijken
deze discussie voer ik zeker verder als ik een normaal toetsenbord heb.
als ik e?n tracklistzie. zie ik meteen wat waar staat. jij ziet alleen de naam van t album + je moet per nummer scrollen als je alles wil zien
Daar geef ik je gelijk in maar ik moet wel zeggen dat door 25 nummers scrollen niet irritant is.
Je gelooft het of niet maar de usb 900 van jb systems gaat zo enorm snel daarmee echt niet te geloven.
+ lijkt het mij veel moeite om bij elke cd een tracklist toe te voegen
Poster: Tomazos
weer terug jonge?
als ze gooien heeft dat misschien een andere reden?
Poster: djdolivieira
Die van mij leggen op een stand naast mijn DJ booth zal er wel effe een foto van maken vanavond.
Poster: Yvaroz
dan zie k dat vanavond dus wel want k ben beniewd hoe die stands altijd staan want k heb er veel over gehoord maar nooit echt gezien