Dan even een nuttige post (en nee ik ga mijn voorgaande post niet editen!?

) waar je wel wat aan hebt!
Ik laat even de beatmatch issues erbuiten!
Eerste tip: maak een tracklist... jap kost wat werk als je het tijdens het draaien niet bijhoudt maar nodig wel uit om te luisteren. Het is gelukkig mijn genre dus kan er wat meer op kwijt maar nu weet 99% het haast niet wat ze te horen krijgen!
Intro: Hey Hey is niet zo'n bijster climax trackje en de eerste 1:15 is het enkel een saaie beat ik had een cue punt gekozen dichterbij het punt van de acapella (zo'n 8 of 16 beats ervoor!). Hierdoor zit je sneller in je mix... en voordat je gaat recorden kan je de tracks vantevoren als beatmatchen (2 voorbeelden hiervan,
van Esmee?en van
mijn mix)
2:18 Twee vocals door elkaar heen, klinkt niet echt (gebeurt mij ook soms, maar draai dan 1 van de 2 zo snel mogelijk weg)
4:16?Waarom laat je hier Hey Hey terug komen? Hebben we al gehoord! Weg ermee dan, dit maakt je mix ook saai...
9:52?Leuke plaat, welke is dat?
12:26?Die plaat pas totaal niet op de voorgaande!
16:13 Waarom Devotion hier achteraan??
17:42 Hier zit je met je beatmatch redelijk in de buurt.
20:21 Totaal verkeerde timing met de inkomende plaat!
- Plaat van 12:26 had hier beter opgepast!
Dan helaas toch nog terugkomend op het beatmatchen... Sorry maaruh.. OEFEN hier toch nog even hard op!
Van de stuk of 6 overgangen zat je er 1x dichtbij de andere nog niet eens!
Geen idee hoe oud je bent maar tot op heden is dit nog echt niet het niveau waarmee ik naar buiten zou stappen richting een kroegje/kleine dancing!
Ook niet voor doorstarten ? la Apr?s Ski DJ's... dat heb ik niet gehoord en mag best en scheelt je beatmatchen

(hoor ik hier op 't forum helaas te weinig, maar gebeurt door de Profs regelmatig via
hotcue's)
Ennuh waarmee is de mix gemaakt? CDspeler (x2) + mengpaneel, TT (x2) + mengpaneel of met software?