[M] Random bedroommix (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThijsG    posted on 12-04-2010 19:41
Zo af en toe hang ik voordat ik ga draaien even mn laptop aan mn DJset. Heb het al eerder geprobeerd te uploaden maar dat lukte niet, maar nu gaat het gewoon primaHappy, laughing.
Het is dus gewoon een random onvoorbereide set die ik net op mn slaapkamer heb gedraaid. Ik ben nog wel in de beginnersfase en de beats matchen dus ook nog niet echt altijd correct. Het is geen meesterset, ook niet voor mijn doen, maar luister gewoon even en geef je kritiek/commentaar!

Link in HM

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Random bedroommix ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 12-04-2010 19:46
Klik
lek3ct    posted on 12-04-2010 19:56
check
djchriz    posted on 12-04-2010 20:02
Check
Pedroz    posted on 12-04-2010 20:03
tsjakaaa
Joep    posted on 12-04-2010 20:09
check
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
thomassmith    posted on 12-04-2010 20:10
ok gast,

Luister en dit geld voor meer mensen!

Voordat ik deze mix heb geluisterd heb jij al 3 argumenten genoemd waarom ik die mix niet zou moeten luisteren!
1)????? Het is dus gewoon een random onvoorbereide set!
2)??????Ik ben nog wel in de beginnersfase en de beats matchen dus ook nog niet echt altijd correct.
3)??????Het is geen meesterset.

Ok?, tis misschien een beetje kritisch, maar ik lees het zo ontzettend vaak.

Maak gewoon reclame voor jezelf!

{edit}

Naja wat je typte is inderdaad waar.
Hier dan?2 paar tips:

KEIHARD OEFENEN OP HET BEATMIXEN,
en je muziek beter leren kennen want dat wat je presteerde vanaf 4:10 kan echt niet man.

User edit by thomassmith on 12-04-2010 @ 20:14:43 (41%)
Joep    posted on 12-04-2010 20:17
Je moet inderdaad keihard gaan oefenen op het beatmixen.

@thomassmith
Een onvoorbereide set geeft juist aan, hoe goed iemand kan mixen. Als je ergens moet gaan draaien, kun je ook niet heel de set voorbereiden...