Tjingle ook ff om te proberen, maar hoe kom jij aan jingles Hallo allemaal, Ik heb het programma Tjingle gedownload. Alleen als ik er dan een jingle in wil toevoegen, kan het alleen met zo'n raar bestand. Weet er soms iemand hoe je aan de jingels kunt komen? Alvast bedankt! Daniel
What do you think about Hoe kom je bij Tjingle aan Jingles ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik snap dat je nieuw bent enzo.. ik wil ook alleen maar helpen. het is dus niet de bedoeling om?het ene topic na het andere te openen, dan kun je beter je vorige topic edditten en een vraag toevoegen!!
Je moet met de rechtermuisknop op de plaats waar jij je Jingle wil hebben drukken en dan Jingle toewijzen. Jij probeert waarschijnlijk een jingle set te openen terwijl je 1 jingle wilt importeren.
wellicht kan je ze op de installatie locatie wegslepen.. maar volgens mij is dit programma er meer voor bedoeld om de jingels vanuit het programma af te spelen.
dankje , dom van mij. .. Had gewoon op de rechter muisknop moet drukker! Zo werkt het en kun je ook mp3's invoegen. Bedankt voor de hulp! edit: wel vervelend dat hij niet met toetsen kan stoppen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.628 days. Post CommentThat would be 187.6 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...