Hallo Allemaal, Ik ben Daniel Heiltjes en ik heb een beginde drive in show! Ik zat met de volgende vraag,
Weet iemand een link naar een website of een andere manier om aan het volgende te komen: Van die sound effecten zoals 'put your hands up' en 'lets dance'enzovoort die je dan door een liedje kan qeuwen:p Alvast bedankt!
What do you think about Hoe kun je aan soundeffects komen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1. Ga mensen die je helpen niet afkatten. 2. zeiken is met een ei. 3. Je mag anderen best wijzen op de regels 4. Voor de leesbaarheid van het forum is het handig als er ABN wordt gesproken. 5. Je mag het best over een ander onderwerp hebben zolang dat noodzakelijk is, zoals dat is in dit geval.
sorry hoor.. Is er ook een programma waar je die effecten op kan afspelen, een soort programma waar je super veel que-points op kan opslaan, zoiets als die sampler die bij virtual dj zit maar dan in het groot?
Er zijn shops genoeg waar je sample/jingle? CD's kunt kopen.
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.