Trackje die al een tijdje af is. Had hem naar Nicky Romero gestuurd (zijn email was makkelijk te vinden vandaar?) om te vragen wat hij er van vond. Hij vond het 'een tof nummertje' maar niet 'helemaal zijn stijl' hij zei dat ik ff contact op moest nemen met Don Diablo aangezien dat meer zijn straatje was.
Moet nog even in contact zien te komen met hem??Maar wat vinden jullie?
Ik twijfel zelf nog een beetje over de vocalen. Heb alleen moeite met iemand zoeken die wat mooi in kan zingen.
Please some comments?
User edit by Sebasz on 07-04-2010 @ 21:29:19 (12%)
What do you think about [P] Sebasz - (support) Is Walking On A Dream ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Had tijdje geleden al tegen je gezet dat ik het een heerlijk nummertje vind! Ik kan misschien wel wat voor je regelen met zangeres, daar hebben we het op MSN wel ff over!
niet echt mijn ding maar vindt dit toch wel heel professioneel klinken en zie dit wel op een vinyl staan ofzo :D Ik zelf werk meestal met disco samples maar dit is iets heel anders :D
User edit by TheMole on 16-04-2010 @ 12:31:06 (63%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.