Poster: Lead
Versterkers : bij dit vermogen kan iemand beter een auto versterker kopen, een spannings transformator kost net zo duur.. (btw, ik heb misschien nog wel een ampje liggen die te koop is)
De speakers zijn (hopelijk) profi dus 4 Ohm, net zoals gebruikelijk in auto luidsprekers. Zijn ze 8 Ohm, dan schiet het niet echt op. Zijn ze wel 4 Ohm, dan kun je ze dus zo gebruiken.
Het vermogen/gewicht/kleur van de speakers is ivm je vraag niet relevant. De impedantie in Ohm wel...
Poster: Tekhead
Man toch, kijk nou even naar die show your sound, daar zullen ze je alles uitleggen, en heb je mega voorbeelden. Begrijp niet dat vele werk dat je wil doen, en uiteen halen en in een nieuwe bekisting doen, is geen goed idee, die moet voldoende koeling enzo hebben. Als je beslist een andere amp te plaatsen, koop dan zeker geen Japan scrap, veel geld en speelt voor geen meter, uitgezonderd Alpine en een beetje Kenwood, maar voor die prijs heb je vele betere stuff, kleiner meer vermogen meer kanalen. ( ICe is nou net iets waar ik toch wel veel van weet) Enkele topmerken zijn, Soundstream (nog altijd de mooiste amp van de planeet) Helix, Ground Zero, Audison, Phoenix Gold, etc...
Heb heel lang auto's ge"ICE"d voor tuning clubs, maar door m'n verhuis en bijhorende verbouwingen, en m'n 2de zoontje, is dat nu heel wat minder tijd voor.
Ben de winnaar van het allereerste boomcar evenement in Belgie, was toen nog officieus, en ook van het allereerste officieele evenement. En nog, heb nog altijd het record in Belgie db's in de SQL, in de klasse 2x75 watt, en 2x100 watt respectievelijk 144,4db en 146,6db. en dit in de zelfbouw serie. Om een antwoord te geven nog, er is geen dildo die een vrouw sneller een orgasme doet krijgen dan mijn auto, en dit is geen grap.
heb al 2x op je topic geantoord, maar je geeft er zelf geen reply op, dus wat zeur je nu ? Geef dan maar een antwoord op iemand anders zijn vraag.
Poster: Lead
De speakers zijn (hopelijk) profi dus 4 Ohm, net zoals gebruikelijk in auto luidsprekers. Zijn ze 8 Ohm, dan schiet het niet echt op. Zijn ze wel 4 Ohm, dan kun je ze dus zo gebruiken.
Het vermogen/gewicht/kleur van de speakers is ivm je vraag niet relevant. De impedantie in Ohm wel...
Poster: feestbeest
Ik denk zelf dat hij het geld beter kan stoppen in speakers die ervoor bedoelt zijn...
Gaat verzekert beter werken!
Ik denk zelf dat hij het geld beter kan stoppen in speakers die ervoor bedoelt zijn...
Gaat verzekert beter werken!
Als je het zo bekijkt, zeker doen!
Want bespaart inderdaad een hoop kosten!
Ik zou zelf alleen geen moeite doen met de versterker en hem gewoon op en bestaande aansluiten, want een omvormer kost een godsvermogen...Als lead misschien zij ampje verkoopt kom je we zowiezo een stuk verder.!
Poster: RePlayz
Mijn opstelling is grof gezegd dus: versterker aansluiten op de transformator, speakers aansluiten op versteker. Kabel van radio naar versterker (desnoods met splitter), transformator insteken in de 12V ingang en klaar (lijkt mij).
Poster: RePlayz
De reden dat ik de versteker uit elkaar wil schroeven en enkel de onderdelen eruit wil halen en die her-inbouwen in de auto is vanwege het feit dat het totale aparaat op dit moment de groot en lomp van omvang is om die (al zo kleine) wagen ergens kwijt te kunnen
Poster: Seca
Ik heb toevallig nog een 12V to 220V transfo liggen, moest je geintereseerd zijn
Poster: Dj_Fantasy
Zoek jezelf een Volt-meter of multi-meter en kyk eens of je stroom hebt.
Anders weet je waar het probleem zit denk ik
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.