Ik ben al een tijdje bezig met het remixen, editten en maken van muziek. Ik hoorde dat het belangrijk is dat bij het produceren van muziek goede speakers worden aangeschaft. Mijn oog was dus gevallen op de Syrincs M3-220 DT Monitorset.?
Wie o wie heeft er nog een liggen die weg mag?
Gr Michiel
What do you think about [GZ] Syrincs M3-220 DT Monitorset, Zwart ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb momenteel studiomonitoren. De reden dat ik de syrincs set wil is omdat deze goed gedetailleerd geluid heb en laag kan. De monitoren die ik nu heb (truth 2031A) hebben het vaak moeilijk als ze echt laag moeten weergeven. Een sub erbij kopen is een optie maar ik moet sowieso nog een monitorset hebben voor thuis. Ook wegens de grootte van de syrincs set past deze beter in de studio.
This is an old Topic
No new postings for 5.648 days. Post CommentThat would be 188.3 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.