wil jij als opener 22 mei draaien met... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

viva_la_bram    posted on 07-04-2010 11:16
Vanaf 22 mei starten wij in de Dynamo in eindhoven een nieuw concept genaamd: 'Krankhouse'.
Geen mainstream house maar knallende scheurende electro, baltimore, figdet en techno met vleugjes dubstep en alle substromingen zullen de avond passeren.
Dit alle gecombineerd met creatief talent en de kans voor upcomming artiesten komen samen op deze bangin? party avond.

Niets is te gek deze avond dus schroom je niet om je vreemdste en coolste party outfit uit de kast te trekken.

Voor de kick off in de dynamo zullen niemand minder als de Space Pirates (EINDHOVUH!!!) het podium betreden voor een live-set! De 2e act zal eindhovens trots Kruh zijn!. Verder zullen de vaste nachtlampen dj?s Bram van Helden en Kinky kevv de avond hosten.

Iedere editie geven wij een lokaal talent de kans om te openen, dus draai jij bevengenoemde stijlen, denk je dat jij hier moet staan, mail dan je set en bio naar info@nachtlampen.nl en misschien zien wij je dan op de 22ste!

poster

What do you think about wil jij als opener 22 mei draaien met... ??

Vote :   

Mathiz    posted on 20-04-2010 19:21
ik niet :p?
Bootstrap    posted on 20-04-2010 19:59
Poster: djdolivieira
Ja maar dat is normaal Bootstrap. Een echte DJ is altijd kritisch op zichzelf. je hoort altijd dingen die andere niet horen. Maar ik denk dat het wel?goed zit met jou mixen. ?

Thanks Happy, laughing Ja het is wel zo dat je alleen nog maar beter kan worden als je erg kritisch bent. Ik onderschat mezelf soms wel een beetje, ik had bijvoorbeeld niet verwacht dat ik de DJR tenminmix wedstrijd zou winnen Cool

Ik ben erg benieuwd naar de uitslag. Mailtje heb ik ook ontvangen, waarschijnlijk ga ik er sowieso wel heen Happy, laughing Lijkt me echt een hele dikke party.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
juless    posted on 28-04-2010 23:12
vandaag werd toch de uitslag bekend gemaakt... heb het nog nergens zien staan...
Bootstrap    posted on 29-04-2010 16:52
Nog steeds niks? Cool Ik ben heel erg benieuwd Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

This is an old Topic

No new postings for 5.493 days.
 Post CommentThat would be 183.1 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 22 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 47.066
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.783.581