heb hem ingekort beluisterd, goed gemixt, alleen vind ik dit niet echt techno sound, maar goede overgangen, alleen ook de introplaat wat inkorten, net als de andere platen. Doe zo voort zou ik zeggen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ja klopt had het beter tech-house / techno kunnen noemen want vanaf ongeveer 25 min word het pas harder dus weet niet of je dat al gechecked heb, misschien bevalt je dat beter!
ja toch wel, ik heb het needle drop gedaan, maar met lange luistertijden, en idd gaat harder bij min. 25, die stijl zou ik Tek-House noemen, het eerste deel m.i. house gewoon. Het gaat 'm bij techno niet om de BPM, maar om the beats ansich. Korte, niet te diepe, harde slagbassen, of voor schranz, korte pompende, blazende bass-line.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
had hem vanochtend ff opstaan in de auto, klinkt goed! ik heb alleen het gevoel dat je soms de "bass" een beetje te langzaam opengooit zodat er dan zo'n soort "halve" bass komt inplaats van meteen een volle.
maar verder lekkere flow, goede track-keuze, deze hou ik zeker fftjes op mijn iphone
bedankt! goed om te horen, wb. de kwaliteit ik heb hem expres op 128 gezet want had hem voorheen op 320 maar kreeg toen commentaar om hem kleiner te maken zodat downloaden sneller is :P
maar thanks allemaal
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.