heeej mensen, k'zal mij even voorstellen want ik ben nieuw hier. Ik ben DJ Illusion, kom uit een klein dorpje genaamd gieterveen, en ik ben Disc Jockey. Ik ben nog niet zo lang Dj, en ik vind zelf wel, dat ik op het goede pad ben. Ik doe mee aan Dj Contesten, en andere evenementen.
Zelf heb ik ook een drive-in. --->Explosiv Drive-In<---. Hier heb ik heel veel plezier van, en we hebben het deze zomer aardig druk gehad.
Ik wil nog even zeggen dat ik dit een toppe site vind.
Groeten
Illusion
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
What do you think about The New One --> Illusion ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nieuw: nu naast een Gouda samenzwering, een regio amsterdam samenzwering, ook een Gieterveen samenzwering :P
Zonderdollen:
N-yoi your stay @ DJ-Resource!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.