Poster: Estacy
dat is ook belangrijk, want goedkopere draaitafels hebben een arm met veel speling, en dure elementjes hebben vaak een speling vrije arm nodig.
Poster: BoydGrift
Om antwoord te geven op je vraag:
De Ortofon Concorde(bovenste plaatje) is een 'banaan' element, en die kun je zo in een arm drukken en dan vastdraaien met het 'moertje' op de arm.
De Ortfon Nightclub S OM(onderste plaatje) is een OM element, ik heb geen idee waarvoor het staat maar ik houd het op 'onder montage. Deze schroef je met 2 boutjes vast in een headshell. Vervolgens gaan aan de pinnen achterop draadjes, die weer aangesloten worden in de headshell. De hele headshell inclusief element bevestig je op de zelfde manier als een Concorde 'banaan' element.
Voorbeeld:
Het scheelt iets in prijs, maar een 'banaan' element is iets mooier en licht naar mijn mening iets beter op de plaat.
Weet je al wat voor draaitafel je gaat kopen?
Poster: BoydGrift
Daar heb je niet helemaal gelijk in. Uit elk element komt geluid, hoeveel speling op de arm ook zit. Alleen haal je niet de optimale kwaliteit.
Poster: thomassmith
naja denk dals ik hem heb aangeschaft dat ik voor de concorde of tonar banana ga of zoiets, lijkt me een stuk makkelijker
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.