Poster: Esmee
DJ boozywoozy? en Dj Jose Vs G-spott... is g-spott helemaal gestopt?
en E-craig? zn partyflock heeft ie t laatst gebruikt in 2007.
En oja driftwood? die zn site is ook t laatst geupdate in 2005 ofzo...
ja jose hoor ik nog wel eens wat van, maar gspott eigenlijk nooit. In touristen gebieden, draaien ze dan samen of appart?
oja waarom... zou je je naam echt veranderen van e-craig naar tony chacha als je op de 1e naam al best veel tracks hebt gemaakt en aardig bekend ermee was?
Poster: nils7
G spott is toch Richard Durand nu?
Ik check 't ff na!
[edit]
jap?http://nl.wikipedia.org/wiki/G-Spott?
ja jose hoor ik nog wel eens wat van, maar gspott eigenlijk nooit. In touristen gebieden, draaien ze dan samen of appart?
oja waarom... zou je je naam echt veranderen van e-craig naar tony chacha als je op de 1e naam al best veel tracks hebt gemaakt en aardig bekend ermee was?
Poster: baath
G-spot draaid onder tussen nog altijd onder de naam: Richard durand
Poster: Renzis
Barthezz = erg succesvol weer als Bart Claessen
Poster:?Decepticon
DJ Rollo, de man achter Felix en magnifieke remixes van Faithless, Livin Joy, OT Quartet...wat doet deze man eigenlijk tegenwoordig?
Poster: Beatunite
Correct
Poster: Tekhead
In Belgie heb je ook een dj G-Spot
Poster: Tekhead
Sorry.
Poster: Stagiar
Gewoon zoeken op de site www.discogs.com.
Als je daar de artiestennaam intypt, vindt je alles over de betreffende artiest, inclusief andere namen die hij of zij gebruikt heeft en daarnaast zie je ook in welke groepen hij of zij heeft gezeten.
He man, thanx. Terwijl ik mn bericht hier typte dacht ik idd ook van: kan ook even op discogs kijken haha. Maar nu weet ik het ook!
oja waarom... zou je je naam echt veranderen van ...... naar ...... als je op de 1e naam al best veel tracks hebt gemaakt en aardig bekend ermee was?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.