verdwenen DJs [ leven ze nog eigenlijk ] (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 04-04-2010 05:21
Beste DJ's

Ik maak er een algemeen topic van van topic voor puut 1 DJ maken is een beetje stom.?

Tom ik rond 14 / 15 jaar was, ?was ik een groot fan van DJ Quicksilver ( mooie trance tracks zoals AMENO, Belissima, Planet LOVE ). ?

Wat is er eigenlijk met hem gebeurd ? ? Zijn website is nog steeds online, maar daar geen enkele nieuws en zijn laatste GIG ( volgens de website ) was in 2006. ??

Kennen jullie nog meer DJ's die groots waren maar opeens gewoon verdwenen ??

What do you think about verdwenen DJs [ leven ze nog eigenlijk ] ??

Vote :   
qntr0l    posted on 04-04-2010 20:00
Misschien omdat die van stijl is geswitcht?
Down_Town    posted on 04-04-2010 20:45
Poster: Esmee
DJ boozywoozy? en Dj Jose Vs G-spott... is g-spott helemaal gestopt?
en E-craig? zn partyflock heeft ie t laatst gebruikt in 2007.
En oja driftwood? die zn site is ook t laatst geupdate in 2005 ofzo...

Boozy Woozy is ??n van de vele alter ego's van Koen Groeneveld. En die is nog steeds heel druk bezig.
nils7    posted on 04-04-2010 21:28

ja jose hoor ik nog wel eens wat van, maar gspott eigenlijk nooit. In touristen gebieden, draaien ze dan samen of appart?

oja waarom... zou je je naam echt veranderen van e-craig naar tony chacha als je op de 1e naam al best veel tracks hebt gemaakt en aardig bekend ermee was?

G spott is toch Richard Durand nu?

Ik check 't ff na!
[edit]
jap?http://nl.wikipedia.org/wiki/G-Spott?
User edit by nils7 on 04-04-2010 @ 21:28:35 (17%)
BennoRevelli    posted on 04-04-2010 21:47
Poster: nils7

G spott is toch Richard Durand nu?

Ik check 't ff na!

[edit]

jap?http://nl.wikipedia.org/wiki/G-Spott?

Ja inderdaad, hij heeft top nummertjes gemaakt met Jos?
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
baath    posted on 04-04-2010 21:48

ja jose hoor ik nog wel eens wat van, maar gspott eigenlijk nooit. In touristen gebieden, draaien ze dan samen of appart?

oja waarom... zou je je naam echt veranderen van e-craig naar tony chacha als je op de 1e naam al best veel tracks hebt gemaakt en aardig bekend ermee was?

G-spot draaid onder tussen nog altijd onder de naam: Richard durand
BennoRevelli    posted on 04-04-2010 22:05
Poster: baath

G-spot draaid onder tussen nog altijd onder de naam: Richard durand

CorrectCool
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
TimoV    posted on 05-04-2010 16:24
Poster: Renzis
Barthezz = erg succesvol weer als Bart Claessen

Klopt Happy, laughing
Hij heeft wel lekkere Oldskool Trance hits gemaakt onder 'Barthezz'.
User edit by TimoV on 05-04-2010 @ 16:25:31 (68%)
Tomazos    posted on 05-04-2010 16:46

geen idee, maar hij heeft Vroeger onder de naam E-craig in Housequake gezeten,
Tony chacha lijkt een 'nieuw komer' maar hij doet dingen en combinaties met mixen wat je in je raarste dromen nog nooit gezien hebt.

ik draaide met hem 1 avond elke week in spanje.. en echt bizar wat die gozer kan!,
(ook vocals van een mc gebruiken in de effecten box en opnemen en daarop lopen mixen e.d.. heel bizar)

als ik hem deze zomer weer tegen kom, en in gesprek raak zal ik het eens vragen waarom die van naam geswitcht isHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Decepticon    posted on 06-04-2010 09:39
DJ Rollo, de man achter Felix en magnifieke remixes van Faithless, Livin Joy, OT Quartet...wat doet deze man eigenlijk tegenwoordig?
Stagiar    posted on 06-04-2010 13:16
Gewoon zoeken op de site www.discogs.com.

Als je daar de artiestennaam intypt, vindt je alles over de betreffende artiest, inclusief andere namen die hij of zij gebruikt heeft en daarnaast zie je ook in welke groepen hij of zij heeft gezeten.
Poster:?Decepticon
DJ Rollo, de man achter Felix en magnifieke remixes van Faithless, Livin Joy, OT Quartet...wat doet deze man eigenlijk tegenwoordig?

Discogs:
Felix
Real Name:
Francis Wright
Profile:
According to Francis Wright, Felix should not be considered a group of which Rollo and Red Jerry were members, but an alias of his. Red Jerry and Rollo were the co-producers of 'Don't you want me' and Rollo was the co-producer of 'It will make me Crazy'.
User edit by Stagiar on 06-04-2010 @ 13:19:04 (100%)
Rynaldo    posted on 06-04-2010 22:14
DJ Jose of ook Jos Klaster is nog behoorlijk actief elk weekend. Een paar eigen feesten in Midden Nederland en veel op besloten feesten. Net ook een nieuwe nummer uitgebracht. Check op http://www.djjose.com/
Tekhead    posted on 06-04-2010 22:26
Poster: Beatunite

CorrectCool

In Belgie heb je ook een dj G-Spot
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Stagiar    posted on 07-04-2010 00:46
Poster: Tekhead

In Belgie heb je ook een dj G-Spot

We hebben het in Nederland dan ook over G-Spott Winking my eye
http://www.discogs.com/artist/DJ+Jose+vs.+G-Spott?anv=DJ+Jose+vs+G-Spott
Tekhead    posted on 07-04-2010 00:54
Sorry.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Stagiar    posted on 07-04-2010 01:52
Poster: Tekhead
Sorry.

Haha, niet echt iets waar je je voor hoeft te verontschuldiger. Maar goed, excuses aanvaard?Cool
Decepticon    posted on 07-04-2010 13:56
Poster: Stagiar
Gewoon zoeken op de site www.discogs.com.

Als je daar de artiestennaam intypt, vindt je alles over de betreffende artiest, inclusief andere namen die hij of zij gebruikt heeft en daarnaast zie je ook in welke groepen hij of zij heeft gezeten.

He man, thanx. Terwijl ik mn bericht hier typte dacht ik idd ook van: kan ook even op discogs kijken haha. Maar nu weet ik het ook!
Roalin    posted on 07-04-2010 16:13

oja waarom... zou je je naam echt veranderen van ...... naar ...... als je op de 1e naam al best veel tracks hebt gemaakt en aardig bekend ermee was?

Waarom zijn er mensen die hun geslachtsdeel eraf laten halen? Die willen (meestal) van geslacht, en dus identiteit, veranderen. Dus ik gok op (zoals al gezegd door qntrol) een verandering van stijl.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

324 Users online: 142 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 36.404
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.443.038

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use