Ik ga volgende week paar dagen naar londen met paar vrienden en graag had ik geweten of jullie paar goede muziekwinkels weten in Londen. Het is de eerste keer dat ik naar Londen ga. Heb ook al wat gezocht op internet maar zou graag OOK jullie ervaring weten.
MVG
What do you think about Muziek winkels in Londen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ben afgelopen winter naar londen geweest 2 dagen, ben wel in een soort winkel geweest waar ze gear verkochten. nja was meer een gadget store... Maar zon door handel winkel? nja er zitten hier en daar wel een paar shop's waar die winkel precies zat weet ik niet meer... Er zijn hier en daar wel wat winkels, maar verwacht geen extreem lage?prijzen...ik vond het niet de moeite waard!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Gewoon even Soho inwandelen, veel leuke winkels en ook veel leuke (kleine) platenzaakjes!
Als je even gaat googlen (recordstores Soho) vind je er genoeg om een dag zoet te zijn.
Heb er vorig jaar toen we voor de premiere van 'This Is It' in Londen waren een dag met Dennis rondgedwaald, heerlijk sneupen door eindeloze bakken vinyl en cd's en lots of cup-of-tea's met andere muziekfreaks en eigenaars van die winkeltjes!
User edit by Stephanie on 05-04-2010 @ 17:49:07 (1%)
Zit wel een filiaal van HMV in, zeg maar de engelse Free Record Shop.
Wel veel leuke commerciele dingen die je in Nederland niet bij de grote ketens vindt....
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community