Erg goed inderdaad. Ik hoorde op de radio dat ze eigenlijk een achtergrondzangeres was. Maar omdat de producers haar eigenlijk beter vond hebben ze de cd met haar opgenomen. Of zo iets.
Ik heb haar gisteren bij Pauw en Witteman gezien. Ze zong voorheen altijd demo's in (voor de producers om te luisteren hoe het nummer gaat klinken), maar toen vond ze een nummer zo goed, dat ze die voor haarzelf heeft gehouden.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Ze is erg goed inderdaad, ze treed vanavond op in Doornroosje (Nijmegen).
Het verrast me trouwens wel dat er meer mensen zijn die dit goede muziek vinden, ik dacht altijd dat ik de enige was die ook nog andere muziek dan House/Hardstyle/Techno luisterde
Als de muziek goed is dat wordt het vanzelf gewardeert. ?Dit is heerlijk mooi en vervrissend, vooral als je op TMF en radio niets anders gewend bent dan stel omhoog gevallen POP tieners en stel EX-criminele gangsta rappers die alleen maar over Bitch en hoeren zingen *kuch* ( en ik ga al helemaal niet over nederlandse rap beginnen ).
Dit is echt geweldig. Ik heb het album meteen de ochtend van release gedownload en ik luister iedere dag nog wel 1 of 2 nummers van dat album. Een van de meest beluisterde albums van me iTunes bibliotheek, en dat wil wel wat zeggen!
Alle nummers zijn me favo, alleen het nummer You Don't Love Me vind ik helaas iets minder dan de rest.
Caro Emerald is zeker goed, en heeft een prachtig album uitgebracht.
Ze is inderdaad begonnen als achtergrond zangeres, (en zo af en toe is de achtergrond zangeres gewoon beter dan de artiest zelf..)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.