OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vanmorgen om 11 uur lag in eindelijk in mijn bedje, Vanacht 'tot het krieken van de dag' gedanst bij Nope is dope:Dwas echt super vet! Alleen nog wat - puntjes kwa organisatie
ik heb op een bekende online shop een geluidsset zien staan, nu vraag ik mij af wat de kwaliteit is en of deze compleet is of ik er nog andere toestelle moet bij kopen (zoals croosover ffzo)
als iemand hier verstand van heeft kan ik je de link pm'en en kun je mij wat meer info geve..
Ik ook, had het antwoord precies goed, behalve de punt dan Heb trouwens Adrien's Electribe vanochtend overgenomen, man wat een ding. Ik snap er nog helemaal niks van maar toch vind ik em al vet, nu maar even de handleiding uitprinten
User edit by JollyJunkie on 05-04-2010 @ 11:58:27 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.