Poster: Esmee
niet :O hoe kan dat nu weer....ze hebben hem vast omgekocht!
Poster: qntr0l
?
Wat vind je duur
Poster: Sandr
Ik betaal nu standaard 80 per maand. Helaas gaat het hard zodra je buiten je bundel komt dus ik betaal regelmatig rond de 150 per maand... eigenlijk belachelijk maarja ik bel ook veel..
Poster: Sandr
Okej, maar volgens jou moet het met de nieuwe dus ook wel lukken?
Ik heb namelijk altijd redelijk zwaar abbonement dus zal een Iphone toch wel gratis kunnen fixen?
Iphones zijn wel vrij duur. Maar aangezien je een vrij duur abbonement hebt (wat vind je duur) moet hij vast wel gratis / voor weinig te krijgen zijn.
Ik moest met mijn T-mobile 40 p/m abo nog 29 euro bijleggen voor een 3GS 16GB. Dit was echter wel in oktober vorig jaar.
Iphones zijn wel vrij duur. Maar aangezien je een vrij duur abbonement hebt (wat vind je duur) moet hij vast wel gratis / voor weinig te krijgen zijn.
Ik moest met mijn T-mobile 40 p/m abo nog 29 euro bijleggen voor een 3GS 16GB. Dit was echter wel in oktober vorig jaar.
Poster: Estacy
mn zus vroeg me net of ik een hardstyle mixje kon maken voor haar verjaardag, deze nummers wou ze er zeker in:
DBSTF - music made addict en DBST - sound of thunder
Weet iemand nog wat hardstyle nummers die door top 40 liefhebbers gewardeerd wordt??
Poster: Prozei
dbstf bedoeld ie denk ik
Poster: Prozei
geef mij maar b-front en frontliner.