alt='Cool'>
Ik ben net wezen trainen met hardlopen, want ik ga vrijdag meedoen met de batavieren race. Is een estafette loop van Nijmegen naar Enschede. Grootste studentenevenement van Nederland. Ik heb net deze route gelopen. 7,2km in 40 minuten, mag nog wel wat harderMaar ik heb zeker niet voluit gelopen, tijdens de race wil ik me pas echt moe maken
Poster: JollyJunkie
Haha geweldig, lees maar even een paar pagina's terug. Er zijn al zo'n 20 mensen die dat gevraagd hebben.
Poster: Helixon
nou succes dan alvast ik heb vrijdag galabalwordt flink zuipen
Poster: Bootstrap
ThanksIs dat gala van jou zo'n feest waarbij de drank included is? Dat is op mijn gala's altijd zo, gaat altijd fout
Poster: T-to-the-J
Vandaag In-ears binnengekregen. Zijn echt super dingen voor de prijs/kwaliteit. Kosten maar een tientje en zo'n ontzettend goed geluid! Ik zal binnenkort wel een review schrijven, want deze dingen zijn het geld echt waard!
En voor Ilja, ik zat de foto's van het unboxen ook wel in je topic posten :D
Poster: ThijsG
Ik denk dat sommige DJ's nu echt jaloers beginnen te worden Timmy90, de zaken gaan duidelijk idd zeer goed bij jou!:p
Poster: DJJS
Ik ben erg benieuwt hoe de nieuwe site eruit zal zien. Nog 3 dagen wachten!
Poster: T-to-the-J
Vandaag In-ears binnengekregen. Zijn echt super dingen voor de prijs/kwaliteit. Kosten maar een tientje en zo'n ontzettend goed geluid! Ik zal binnenkort wel een review schrijven, want deze dingen zijn het geld echt waard!
En voor Ilja, ik zat de foto's van het unboxen ook wel in je topic posten :D
Poster: DJJS
hey mensen, ik heb al een tijdje een probleem met mijn MaxGear MAX7343 en ik heb daar nog gerantie voor. Het probleem: de pitch fader van de rechter speler had telkens stand op -16.0% (MAX min dus).
Dit apparaat wordt niet meer gemaakt en dus ook geen onderdelen hier meer voor. Hoe zal dit opgelost worden met de garantie?
Poster: timmy90leg is uit:D:D
vandaag met de Numark ndx800 gespeeld,
wat een bom van een speler!
Poster: Mitchell2
leg is uit:D:D