Er is echt iets heel bizars gebeurd net :S Ik was thuisgebracht door mijn vader en ik zat te studeren op mijn kamer met mijn raam op een kier (ik woon trouwens op de begane grond). Je kunt hem op 2 standen zetten: helemaal of half open. En toen ben ik 5 minuten naar mijn huisgenoot gelopen, normaal laat ik dan nooit het raam open maar nu 1 keer wel. Toen ik weer terugliep hoorde ik allemaal gerommel uit mijn kamer komen. En toen ik naar binnen liep zag ik een marokkaanse/turkse jongen (maakt me trouwens niet uit, al was ie blauw) door mijn raam naar binnen leunen, hij had hem verder open weten te krijgen. Hij leunde naar mijn macbooks enzo. Dus ik schreeuwde echt WTF!! OPROTTEN @$$%@! en toen rende hij weg met iemand anders.
Toen heb ik gelijk de politie gebeld en die waren binnen 5 minuten al door de straat aan het rijden op zoek naar die gasten. Echt heel het korps Utrecht was naar ze op zoek leek het wel?

Echt goed van ze. Maar ik heb ze verteld dat ik ze waarschijnlijk niet kan herkennen.. Het ging zo snel?

Maargoed, ik ben blij dat er helemaal niks gejat is, anders was ik er ook niet voor verzekerd omdat het raam open stond..
Pff ik heb maar even een borrel genomen tegen de schrik, nu ga ik proberen te slapen. Morgen weer de hele dag studeren.