De Late Leeuw Deel 36 (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

hoppie    posted on 02-04-2010 17:29

What do you think about De Late Leeuw Deel 36 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 18-04-2010 00:55
Poster: Seca
Nu naar het volgende plaatje aan het luisteren: Dream Your Dream - Mayday Dream
& Phi-Phi and Greg D - Jesus Trip
Geniaal, hoe komen ze erop om zo een sounds te producen.

Volgende ligt al klaar: At The Villa People - Open Your Eyes, wel een aparte track Happy, laughing

Mijn vrouwke haar all time favourit. Weet je iets over At The Villa (people) Seca

Hoe ze erop kwamen seca ? Door dat te maken met een heel andere mentaliteit als nu. Geld was niet het belangrijkste, maar andere mensen een heerlijk gevoel geven, dat was het, en zonder druk van managers e.d.

Je hebt veel werk als je zoveel mogelijk van die tijd wil leren kennen, toen werden de bommekes gemaakt hoor.

Legendarische dj's/producers waar je moet naar zoeken, zijn o.a. Frank 'zolex' Struyf, Patrick Fasenau AKA The Mackenzie, Frank De Wulf, en labels van Bonzai, zoals Bonzai Trancs, Bonzai Classics, Zolex Records, The Mackenzie Records, Trip-o-matic, etc...

Voor de Nederlanders die o zo van trance houden, de beste old skool trance vind je op belgische labels.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 18-04-2010 @ 01:03:08 (52%)
Tekhead    posted on 18-04-2010 01:07
Poster: TimmyV

Ben het ook zeker met jullie eensCool

De huidige trance vind ik echt niks, het floated soundje, het heerlijkste aan trance, gebruiken ze allang niet meer.
Anders met Techno, die vind ik evengoed en bij momenten soms beter dan vroeger.

Ik heb al een groot deel van m'n leven geleefd, maar anderzijds kan ik wel stellen dat er vele die echte house periode wel hadden willen meemaken.
XMatiC    posted on 18-04-2010 02:08
Net de 3fm awards gekeken
www.youtube.com/LennertDJ
Tekhead    posted on 18-04-2010 02:51
Poster: XMatiC
Net de 3fm awards gekeken

?en ? was het de moeite ?
RiX    posted on 18-04-2010 02:57
whaha... the irony Cool

Zojuist lekker rustig avondje allround gedraaid: van the Baseballs t/m Basement Jaxx en van Blur t/m Lazy Rich...
Winston    posted on 18-04-2010 03:05
Poster: Tekhead
...

Hoe ze erop kwamen seca ? Door dat te maken met een heel andere mentaliteit als nu. Geld was niet het belangrijkste, maar andere mensen een heerlijk gevoel geven, dat was het, en zonder druk van managers e.d.

......

Helemaal gelijk. Die mentaliteit sprak me heel erg aan. Dat was echte underground. Gewoon doen wat goed en vooral vernieuwend klinkt. En copieren van elkaar zoveel als je maar wilt, zonder gezeur over plagiaat en auteursrechten.

Er zijn nog steeds van dat soort producers. Je moet er wel naar op zoek gaan. Dan kun je je onderscheiden als underground DJ.
Tic Toc
Tekhead    posted on 18-04-2010 03:46
Poster: Winston

Helemaal gelijk. Die mentaliteit sprak me heel erg aan. Dat was echte underground. Gewoon doen wat goed en vooral vernieuwend klinkt. En copieren van elkaar zoveel als je maar wilt, zonder gezeur over plagiaat en auteursrechten.

Er zijn nog steeds van dat soort producers. Je moet er wel naar op zoek gaan. Dan kun je je onderscheiden als underground DJ.

En de Teksten (de weinige) lieten niets aan verbeelding over, No Rules, het is iets wat de jonkies -ook hier- niet begrijpen. Vele van die producers van toen, passeren nog ieder jaar langs de kassa.
Die zijn er idd nog die producers.
timmy90    posted on 18-04-2010 04:36
Poster: Helioxx

Geen verdachte svm gevonden op Marktplaats, marktplaza of ebay. Tenzij de doos erbij zat?

zal ik eens navragen morgen
Ilja    posted on 18-04-2010 04:50
Poster: TimmyV

Ben het ook zeker met jullie eensCool

De huidige trance vind ik echt niks, het floated soundje, het heerlijkste aan trance, gebruiken ze allang niet meer.
Anders met Techno, die vind ik evengoed en bij momenten soms beter dan vroeger.

Ik heb al een groot deel van m'n leven geleefd, maar anderzijds kan ik wel stellen dat er vele die echte house periode wel hadden willen meemaken.

Hier ben ik compleet met je eens Roger, echte mooie jaren 90tig en begin 2000 hoor je gewoon nergens meer, alleen die commerciele zooi die trance liefhebbers zwaar teleur steld, ?dat is denk ik ook een van de redenen dat Trance Energy dit jaat niet uitverkocht was.?

Tekhead    posted on 18-04-2010 09:57
en de inkomprijs ook ilja
Dolivieira    posted on 18-04-2010 10:07

Mijn vrouwke haar all time favourit. Weet je iets over At The Villa (people) Seca

Je hebt veel werk als je zoveel mogelijk van die tijd wil leren kennen, toen werden de bommekes gemaakt hoor.

Legendarische dj's/producers waar je moet naar zoeken, zijn o.a. Frank 'zolex' Struyf, Patrick Fasenau AKA The Mackenzie, Frank De Wulf, en labels van Bonzai, zoals Bonzai Trancs, Bonzai Classics, Zolex Records, The Mackenzie Records, Trip-o-matic, etc...

Voor de Nederlanders die o zo van trance houden, de beste old skool trance vind je op belgische labels.

Idd dat kwam ook uit Belgie en Duitsland
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 18-04-2010 10:47
Duitsland was veel acapella toen
main    posted on 18-04-2010 11:21
misschien een beetje raar om hier te vragen, maar hoe kun je snel een bericht sturen naar je hele contacten lijst?
LibertyNL    posted on 18-04-2010 11:56
Poster: main
misschien een beetje raar om hier te vragen, maar hoe kun je snel een bericht sturen naar je hele contacten lijst?

Ik neem aan dat het om e-mail gaat? ik kan met Apple Mail op het kopje "Aan/Geadresseerde","CC","BCC" klikken en vervolgens contacten aanvinken of kiezen voor alles selecteren ?
main    posted on 18-04-2010 12:29
ik bedoelde eigenlijk via hyves, dom van me om dat er niet bij te zettenCool
-FLoriZ-    posted on 18-04-2010 12:30
Poster: main
ik bedoelde eigenlijk via hyves, dom van me om dat er niet bij te zettenCool
  Selecteer een contact, pijltje naar onder.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
main    posted on 18-04-2010 12:34
dat is dus veranderd.. heb geen idee hoe ik t nu kan doen..
DjVictorF    posted on 18-04-2010 12:36
Poster: -FLoriZ-
Selecteer een contact, pijltje naar onder.

of een oneway account aanvragen. Kan je meteen klikken op een knopje en dan staat meteen je hele contacten lijst erin.
Nadeel hiervan is is dat je sommige foto's van vrienden niet meer kan zien.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
main    posted on 18-04-2010 12:37
wat is dat precies voor account? of kun je een linkje geven naar hyves waar dat staat?
LibertyNL    posted on 18-04-2010 13:02
Volgens de Hyves FAQ.
Je kunt een groepsbericht naar al je vrienden sturen, alleen moet je ze dan wel handmatig ??n voor ??n in de vriendenzoeker intypen. We hebben dit ingesteld om spammers te ontmoedigen Thumbs Up. Tegenwoordig kun je wel je vrienden in vriendengroepen verdelen. Bij het versturen van een bericht kun je een vriendengroep intypen in de nieuwe vriendenzoeker, waardoor je alle vrienden uit die vriendengroep in ??n keer hetzelfde bericht stuurt. Je kunt een nieuwe vriendengroep aanmaken via?Vrienden?>?Vrienden beheren?>?Maak hier groepen aan.

main    posted on 18-04-2010 13:09
dank u liberty!
Seca    posted on 18-04-2010 13:23

Jep, heb er veel platen van, vooral The Mackenzie, Bonzai Records, Zolex Records, Trip O Matic, Dance Opera, ...
Tekhead    posted on 18-04-2010 14:20
Poster: Seca

Jep, heb er veel platen van, vooral The Mackenzie, Bonzai Records, Zolex Records, Trip O Matic, Dance Opera, ...

Ik ook uiteraard, en jij hebt deal van je leven gedaan, met die vinyls van de spike, kijk eens na, want dan zou die NY groove er ook moeten tussen zitten, want die is van Fasenau aka the mackenzie
Estacy    posted on 18-04-2010 15:04
oude techno is supervet! net 10 uur geleden op een gaar tankstation in Spanje een Techno CD uit 2001 gekocht, wauw!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Seca    posted on 18-04-2010 15:24

Ik ook uiteraard, en jij hebt deal van je leven gedaan, met die vinyls van de spike, kijk eens na, want dan zou die NY groove er ook moeten tussen zitten, want die is van Fasenau aka the mackenzie

Zijt maar zeker..
En ja, die zit er tussen.
Zitten trouwens echt exclusieve records tussen, veel Bonzai Promo's Transculent, die toch wel wat waard zijn. Ook veel wanted's.

Vorige keer deze 2x tegengekomen in zijn ( nu mijn )?collectie:

http://www.discogs.com/Art-Ethnu-Hindu-Tale/release/283155
User edit by Seca on 18-04-2010 @ 15:34:56 (3%)

215 Users online: 23 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 51.132
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.529.133