Poster: Yorick
...vanuit BE
Poster: Mixt-Ape
Waarom is dat nu weer nodig?
Poster: Yorick
Hoezo zou ik me zelf moeten laten onderzoeken?
Beetje trieste opmerking vanuit BE
Poster: Tekhead
minder triest als jou opmerking over Dave Clarke, en drugs misbruik. Als je een onnozele opmerking maakt, krijg je een even onnozele opmerking terug
Poster: RoalinHij trekt altijd hetzelfde gezicht, en omdat hij volgens hem een raar gezicht trok heeft hij drugs gebruikt, beetje kort door de bocht , iemand die je niet kent afschilderen als een junk.
Hij geeft alleen zijn mening naar ZIJN ervaring. Hij heeft dus een optreden gezien van Dave Clark wat niet knallend was en waar hij een raar gezicht trok. Dat heeft hij zelf gezien, dus kun jij hem niet gaan aanvallen...
En nou lief doen, en ermee ophouden..?
Poster: DaCompra
waarom staat er een klok rechtsboven in de banner?
of is dat een domme vraag?
Poster: XMatiC
Timmy was je vandaag niet naar Ep geweest ?
Ik was er wel...
Poster: timmy90
voor de nieuwe djr, die komt er op het einde van de klok
AANDACHT
als er iemand de komende dagen of weken ergens een setje
2 x dvj 1000
1 x svm 1000
tekoop weet komen, laat het mij direct weten!
bij het verhuur bedrijf waar ik help is zon setje gestolen.
natuurlijk is er een vergoeding voor iemand met een helpende typ!
Poster: Helixon
het probleem is als ze per apparaat een advertentie zetten
Poster: Luni-B
2x dvj , beetje raare advertentie http://link.marktplaats.nl/335457504
Poster: TekheadPoster: Roalin
Hij geeft alleen zijn mening naar ZIJN ervaring. Hij heeft dus een optreden gezien van Dave Clark wat niet knallend was en waar hij een raar gezicht trok. Dat heeft hij zelf gezien, dus kun jij hem niet gaan aanvallen...
En nou lief doen, en ermee ophouden..?
Hij trekt altijd hetzelfde gezicht, en omdat hij volgens hem een raar gezicht trok heeft hij drugs gebruikt, beetje kort door de bocht , iemand die je niet kent afschilderen als een junk.
Ik heb D.C. al minstens 70 keer gezien, en heb hem nog nooit raar zien doen, dus vind zijn uitleg niet erg geloofwaardig
haha wat kan ik toch lachen
sommige meninge moet je niet te letterlijk nemen
maar toen ik naast hem stond zag hij niet echt nuchter er uit
maarja. Beetje zielig gebeuren. Kunnen we binnenkort nog een collecte over beginnen
steun Fons ik neem dingen te letterlijk bla bla bla of zo
staat al langer tekoop dan ze gestolen zijn...
maar ga het toch ff checke, dank u!
Poster: Estacy
jongens, zit ik hier op uitwisseling in Spanje (lekker weer) gaat er geen enkele vlucht naar Europa... godverork, niet leuk! waarschijnlijk gaan we met de bus naar nederland... 24 uur!??mn platen worden stoffig!
Poster: Rusafli
Vroeg me altijd al af in welk werelddeel Spanje lag.?