Poster: Tekhead
Hoor net dat Dick Advocaat per direct opstapt als bondscoach van Belgie, en zo goed als zeker bondscoach wordt van Rusland, notabene het land van Zenith St. Petersburg, de ploeg en het land die Advocaat vorig jaar heeft uitgespuugd en ontslagen. We moeten Stijn Stijnen, doelman van Club Brugge, en sinds aanstelling Advocaat, gestopt als nationale doelman gelijk geven, hij zei dat Advocaat een slechte keuze is omdat hij nooit z'n woord houdt. Maar dat ook de voetbalbond bobbo's hun biezen moeten pakken, want die hebben Dick(head) Advocaat Carte Blanche gegeven, en hem altijd verdedigd, maar worden nu keihard in hun a**s gefickt.? Ga lekker bondscoach van Rusland worden, daar kijken ze niet op van een leugentje of gebroken woord, meer of minder. Dick Advocaat, klein van lengte, nog vele kleiner als mens. R.I.P. Dick
Ik moet je helemaal gelijk geven. Wat een zielig persoon. Mensen kunnen zeggen wat ze willen
over meer geld, etc etc. Hij is gewoon een 1e klas naaier en verdiend belgie niet eens. Ik moet zeggen wel jammer. Want ik belgie zit toekomst. Fellaini, vermalen, kompany, dembele, martens, hazard, lukaku etc.
mooie spelers.