De Late Leeuw Deel 36 (23/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

hoppie    posted on 02-04-2010 17:29

What do you think about De Late Leeuw Deel 36 ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 13-04-2010 20:00
Lijkt me wel leuk rijden in Zolder..
Zag toen ik een nacht verbleef in de pits (welness/hotel/brasserie) naast kykers ingang s'morgens vroeg er een stel racen..
Dan sta je versteld hoe sommige nie kunnen rijden met hun dure wagens en hoe sommige met een oudere wagen of busje kunnen scheuren.

@ mixt-ape: ik ga hem gebruiken natuurlijk voor te game maar hoofdzakelijk voor films te streamen naar mijn tv vanuit mijn mac.
dj2dj.nl
Stephanie    posted on 13-04-2010 20:03
Poster: djdolivieira
Steph ben het vaak met je eens. Maar hier niet. Juist op dat soort wegen gaat het goed fout als je de macht over het stuur verliest. 80 km staat er niet voor niets. Vaak op dit soort wegen gebeuren er rare ongelukken ook al rijdt er miemand. Als je met 150km gecorrigeerd op een boom klapt ben je er meestal niet meer. Met andere worden je kunt het niet meer na vertelen. En als je het wel kan na vertellen dan slijt je je leven in een revalidatie centrum. Nou dat is leuk

Eigenlijk heb je wel gelijk.....?Cool

Heb me een beetje laten meeslepen denk ik door het stoere verhaal wat het nu voor de jongens hier op het bedrijf is. En ik zou beter moeten weten......heb er vroeger genoeg van een boompje mogen peuteren?Cool?en weer mogen oplappen voor zover dat nog mogelijk was.....

Punt voor jou D.

TimmyV    posted on 13-04-2010 20:05
Poster: Vassilli
Poster: TimmyV

Wat moet ik daarmee? Ik heb als desktop al een bloedsnelle iMac.. En een Mac pro neem je niet mee naar een gig xD

Haha ok. Maar zijn die specs niet een beetje over de top voor een gig Winking my eye Aan de standaard versie 15inch heb je eigenlijk al genoeg. Hou je nog geld over ook.

Vind de prijzen wel weer hoog hoor. Ben blij dat ik vorige week gewoon mijn Macbook(wit) heb mogen ontvangen.

Cool

EDIT: Gaat lekker weer dat quotenCool

Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 13-04-2010 @ 20:07:19 (11%)
nils7    posted on 13-04-2010 20:17
Poster: Tekhead
Poster: nils7

Mafkees...! 210+ rijden met een auto die je totaal niet kent machtig bent!

Mafkees ? Het is niet omdat jij nog geeneens deftig met een fiets kan rijden dat ik niet met een auto kan rijden ! Een auto die je niet machtig bent zeg je ? Ik heb zelf een Golf 5 GTI, en nog een Lancia Delta Integrale EVOII en een Licentie,paspoort en abonnement voor te racen op Zolder, heb zelfs 6 1/2 Autospeedway in de Euroleague gereden. Ik ga minstens 15 a 20 keer per seizoen racen op circuit, en kan dus wel zeggen dat ik zeer snel aanvoel wat een PK monster(tje) aankan. Ik weet dus ook wel waar je dat verantwoordt kan doen, buiten circuit, op welke snelwegen, welke dagen en hoe laat, of denk jij dat ik zo een Johnny ben die ff stoer wil doen tegen de meisjes ? Dat deed ik vroeger niet, en nu nog veel minder. Snel rijden kan iedereen, maar goed snel rijden is niet velen gegeven, en verantwoordt snel rijden al helemaal niet. Die 120 km/u regel is kak, maar begrijpelijk als je ziet hoe associaal chauffeurs in Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje,etc... zijn. Dat het ook veilig en verantwoordt kan, is geweten zolang je jezelf in de hand houd, en gedisciplineerd op andere weggebruikers let, het bewijs hiervan is Duitsland, daar heeft de automobilist discipline en houd hij rekening met andere automobilisten.

Dus Nils, voor je mij een mafkees noemt, ziu je beter eens eerst nadenken !!!

Je bent een nog grotere mafkees dan ik al dacht!
Aangezien je met zo'n ervaring wel degelijk zou moeten weten dit soort acties te beperken op de daarvoor bestemde plaatsen (lees: het racecircuit).
nils7    posted on 13-04-2010 20:19
Poster: Dj_Fantasy
Ben aan het twijfelen om een iomega media center te kopen of om een xbox 360 arcade te kopen.. want nu kosten ze ongeveer hetzelfde @ mediamarkt..

Wat je ook doet... bedraad aansluiten want door de lucht is te traag voor DVD kwaliteit (en uiteraard hoger).
Ik spreek dan wel voor de Playstation 3, maar is vergelijkbaar!
Dj_Fantasy    posted on 13-04-2010 20:28
Raar want bij mn vader doet de PS3 het wel gewoon.. en daar stream ik ALTIJD naarHappy, laughing
Wetend dat mijn content op een externe hd staat..
dj2dj.nl
Vassilli    posted on 13-04-2010 20:38
@TimmyV
Klopt! Maar dat is weer zoiets van mij: Van Apple neem ik nooit de instap versie.. Weet ook niet waarom. :P
Ashley    posted on 13-04-2010 21:41
heel djr duimt voor jou Ash (all? ikke toch)Cool

dat is erg lief bedankt!!

heb zin in zaterdag

ik laat jullie uiteraard weten wat de uitslag is geworden!?Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
timmy90    posted on 13-04-2010 21:42
Poster: Ashley

heb zin in zaterdag

succes!
TimmyV    posted on 13-04-2010 21:50
He Ashley alvast succes.
Enne....als je mag draaien op Mysteryland en extrema outdoor verwachten wij members wel dat we als VIP naar binnen mogen.. + een Meet and Greet met alle dj's. HahaCool
En goodies niet te vergeten. Oohja...ik hou van knakworstjes.
Cool
Let's go f*cking mental
Esmee    posted on 13-04-2010 21:54
ik zal naar je luisteren vanuit mn tuin als je op mystery land staat Winking my eye
Tekhead    posted on 13-04-2010 21:54

Aangezien je met zo'n ervaring wel degelijk zou moeten weten dit soort acties te beperken op de daarvoor bestemde plaatsen (lees: het racecircuit).

En jij nog dommer dan ik dacht, begrijp je eigenlijk wel wat ik bedoel ? Lees je wel alle zinnen en woorden, of pik je er hier en daar eentje uit en geef je daar maar wat onbenullige commentaar op ? Het 2de gok ik.
Nils heb echt geen zin om hier een onnozele discussie op gang te trekken, maar zal daarom nog eens kort uitleggen.

Wat is er mis van even door te duwen op een godvergeten en godverlaten, goed verlichte 4 baans autostrade, bij droog wegdek, op een dinsdagnacht om half 4 ? Wie, buiten mezelf, breng ik mogelijk in gevaar ? Of ben je dan zo dom, te denken dat ik met een wrak ipv een nieuwe auto, op een zaterdag op de Antwerpse ring wat ga liggen joyriden tegen 200 per uur, en zo brave automobilisten en hun gezin in gevaar ga brengen ? Boodschap begrepen ? case closed dan voor mij

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 13-04-2010 21:56
Poster: Ashley

heb zin in zaterdag

We kijken er naar uit meid.
Blow the speakers @ there
Dj_Fantasy    posted on 13-04-2010 22:03
Mixt-Ape    posted on 13-04-2010 22:11
Mmm, da's best wel gay.
timmy90    posted on 13-04-2010 22:15
.::SUPPORT ASHLEY::.

fan!
timmy90    posted on 13-04-2010 22:15
Poster: Mixt-Ape
Mmm, da's best wel gay.

Cool
Boyd    posted on 13-04-2010 22:32
Poster: TimmyV
He Ashley alvast succes.

Enne....als je mag draaien op Mysteryland en extrema outdoor verwachten wij members wel dat we als VIP naar binnen mogen.. + een Meet and Greet met alle dj's. HahaCool

En goodies niet te vergeten. Oohja...ik hou van knakworstjes. + Een tros bananen en een schaal blauwe M&m's?Cool

Cool

FML    posted on 13-04-2010 22:42
Poster: djdolivieira
Dan doe je toch iets niet goed. Heb ze al zeker al zo`n 6 maanden geen CJIB enveloppe gezien.

Nee te veel traject controlle? + bijna elke dag 350 km Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 13-04-2010 @ 22:42:53 (3%)
Helioxx    posted on 13-04-2010 23:18

fannnn Happy, laughing
nils7    posted on 13-04-2010 23:18
Raar want bij mn vader doet de PS3 het wel gewoon.. en daar stream ik ALTIJD naarHappy, laughing
Wetend dat mijn content op een externe hd staat..

OMG ligt het toch aan mijn router... heb voor een N-router gekeken maar de PS3 kan maar G aan... wil het nu via het stroomnet een LAN aanleggen!
nils7    posted on 13-04-2010 23:22

En jij nog dommer dan ik dacht, begrijp je eigenlijk wel wat ik bedoel ? Lees je wel alle zinnen en woorden, of pik je er hier en daar eentje uit en geef je daar maar wat onbenullige commentaar op ? Het 2de gok ik.
Nils heb echt geen zin om hier een onnozele discussie op gang te trekken, maar zal daarom nog eens kort uitleggen.

Wat is er mis van even door te duwen op een godvergeten en godverlaten, goed verlichte 4 baans autostrade, bij droog wegdek, op een dinsdagnacht om half 4 ? Wie, buiten mezelf, breng ik mogelijk in gevaar ? Of ben je dan zo dom, te denken dat ik met een wrak ipv een nieuwe auto, op een zaterdag op de Antwerpse ring wat ga liggen joyriden tegen 200 per uur, en zo brave automobilisten en hun gezin in gevaar ga brengen ? Boodschap begrepen ? case closed dan voor mij

Tuurlijk lees ik het... en ja ik rijd ook wel eens harder dan 120 maar wel met mijn eigen auto en GEEN 210!
Maatje (nou ja zo noemt hij zich) heeft dat ook gedaan 200+ met de auto van een ander in de eerste rit... ik vind dat gewoon zeer lomp!

Maar ik laat het hierbij!
Ik weet wat jij ervan vindt en vice versa!

Tekhead    posted on 13-04-2010 23:23

ik ook
Seca    posted on 13-04-2010 23:24
Phew,

M'n rack is net afgewerkt en geplaatst in mijn slaapkamer,?mn oldschoolmixers steken er ook al in?:p
Tv wel moeten buitenshotten maarja, dan kijk ik wel geen TV meer, en houd ik me meer bezig met muziek Happy, laughing
Tekhead    posted on 13-04-2010 23:25

Tuurlijk lees ik het... en ja ik rijd ook wel eens harder dan 120 maar wel met mijn eigen auto en GEEN 210!

Maatje (nou ja zo noemt hij zich) heeft dat ook gedaan 200+ met de auto van een ander in de eerste rit... ik vind dat gewoon zeer lomp!

Maar ik laat het hierbij!

Ik weet wat jij ervan vindt en vice versa!

Ok, wou alleen ff duidelijk stellen nog, dat ik het op vraag van haar heb gedaan ! Klinkt raar, maar is wel waar

165 Users online: 58 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 45.012
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.386