Poster: nils7
Mafkees...! 210+ rijden met een auto die je totaal niet kent machtig bent!
Mafkees ? Het is niet omdat jij nog geeneens deftig met een fiets kan rijden dat ik niet met een auto kan rijden ! Een auto die je niet machtig bent zeg je ? Ik heb zelf een Golf 5 GTI, en nog een Lancia Delta Integrale EVOII en een Licentie,paspoort en abonnement voor te racen op Zolder, heb zelfs 6 1/2 Autospeedway in de Euroleague gereden. Ik ga minstens 15 a 20 keer per seizoen racen op circuit, en kan dus wel zeggen dat ik zeer snel aanvoel wat een PK monster(tje) aankan. Ik weet dus ook wel waar je dat verantwoordt kan doen, buiten circuit, op welke snelwegen, welke dagen en hoe laat, of denk jij dat ik zo een Johnny ben die ff stoer wil doen tegen de meisjes ? Dat deed ik vroeger niet, en nu nog veel minder. Snel rijden kan iedereen, maar goed snel rijden is niet velen gegeven, en verantwoordt snel rijden al helemaal niet. Die 120 km/u regel is kak, maar begrijpelijk als je ziet hoe associaal chauffeurs in Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje,etc... zijn. Dat het ook veilig en verantwoordt kan, is geweten zolang je jezelf in de hand houd, en gedisciplineerd op andere weggebruikers let, het bewijs hiervan is Duitsland, daar heeft de automobilist discipline en houd hij rekening met andere automobilisten.
Dus Nils, voor je mij een mafkees noemt, ziu je beter eens eerst nadenken !!!