De Late Leeuw Deel 36 (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

hoppie    posted on 02-04-2010 17:29

What do you think about De Late Leeuw Deel 36 ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 13-04-2010 12:02
Hard rijden moet je doen op Zandvoort of op Assen en in Belgie in Spa. Anders moet je gewoon op de blaren zitten. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Stephanie    posted on 13-04-2010 12:39
Een van onze jongens is vorige week ook z'n rijbewijs kwijtgeraakt op de terugweg van een klus. 150 waar hij 80 mocht. Half drie 's nachts, totaal verlaten weg staat bromsnor in z'n leren motorpakkie te laseren. Heel nuttig voor de verkeersveiligheid?Cool
Mixt-Ape    posted on 13-04-2010 12:47
Dat kan ik 100% begrijpen 150 betekent dat je 160-165 gaat op je meter, en dan nog gecorrigeerd?
FML    posted on 13-04-2010 13:33
Elke week ligt er wel is zon papiertje op de mat ik rij elke dag bijna elke dag dan naar neijmegen.
opvallend is wel dat de meeste boetes gewoon met de stationwagon word gereden en eigelijk bijna geen in me vwtje Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Dolivieira    posted on 13-04-2010 14:00
Poster: Stephanie
Een van onze jongens is vorige week ook z'n rijbewijs kwijtgeraakt op de terugweg van een klus. 150 waar hij 80 mocht. Half drie 's nachts, totaal verlaten weg staat bromsnor in z'n leren motorpakkie te laseren. Heel nuttig voor de verkeersveiligheid?Cool

Steph ben het vaak met je eens. Maar hier niet. Juist op dat soort wegen gaat het goed fout als je de macht over het stuur verliest. 80 km staat er niet voor niets. Vaak op dit soort wegen gebeuren er rare ongelukken ook al rijdt er miemand. Als je met 150km gecorrigeerd op een boom klapt ben je er meestal niet meer. Met andere worden je kunt het niet meer na vertelen. En als je het wel kan na vertellen dan slijt je je leven in een revalidatie centrum. Nou dat is leuk

Dan kunnen er wel mensen zeggen dat het je eigen leven is. Maar je moet eens?weten wat dat kost om het op te ruimen en af te voeren. Ook een lantarenpaal uit de grond rijden om ff een voorbeeld te noemen kost de gemeenschap bakken met geld.(nieuwe paal, iemand die de boel?weer moet installeren en herstelen enz enz). Ook de komt van ambulance, Vele politie auto`s. Ongevallen Rampen?Indentieficatie?Dienst, Lijkenwagen in sommige gevallen, moeten ook allemaal betaald worden. Die komen niet gratis. Wie betaal?dat? Ja wij de belastingbetalers. Vooral als de persoon in kwestie dood is. Want dan valt er niets meer bij hij of zij te verhalen. Kijk voor 10 km te hard denk ik ook waar hebben we het over, maar als je 30 km te hard ergens rijdt. En in dit geval meer?dan 50KM dan ben je hufter en dan ?is het je eigen dikke?....... schuld. (Puntjes mogen jullie zelf invullen.)?

Hebben jullie krieticasten niet bij stilgestaan. Het gaat soms om 10 tot 20 duizenden euros. En je zal maar er naast met je fietsje op de?fietspad rijden en je wordt meegenomen door zo'n L*L of Tr*t die 150 rijdt en de macht over het stuur verliest.?

Als jij gewoon 80 rijd dan kan je?nog corrigeren op zo`n weg maar met 150 en je moet iets of iemand uitwijken. Hou je die wagen niet meer.?

Ik heb het een keer met een BUS mee gemaakt op de?snelweg. Kort daar voor was er iemand met een auto tegen de vangreel gebotst en kwam overdwars op de?snelweg te staan. (2baans)?. Mijn bus gaat niet?harder dan 80, en kan er nog net om heen. daarna kwam er een auto met 120 aan en die ging er vol in.?Die kon niet corrigeren. Gelukkig geen ergenste gewonden. Dat is de rede waarom iemand een bekeuring krijgt.???

Stel dat iemand net wil oversteken met zijn fiets, en dat gebeurt nog wel eens op dat soort wegen. Ook om 3 uur s`nachts. je kan dan remmen wat je wil.??

Pas geleden heeft een L*L nog in Roterdam vier mensen in een wagen dood gereden. Die reed 145 KM per uur waar je maar 30 mocht vanwege werkzaamheden. Ben je dan stoer? Nou nee. Die mag nu op de blaren?gaan zitten. Die heeft nu 4x doodslag aan zijn kont hangen. ?

Kijk hou me ten goede. ik rij ook wel eens te hard. Maar ik ga dan niet achter af lopen huilen dat ik een boete heb gekregen maar heb nog nooit 50KM te hard gereden. want daar voor zorg ik dat ik dat nooit haal. Maar het is en blijft hufterig gedrag.

Poster: Luni-B
Elke week ligt er wel is zon papiertje op de mat ik rij elke dag bijna elke dag dan naar neijmegen.
opvallend is wel dat de meeste boetes gewoon met de stationwagon word gereden en eigelijk bijna geen in me vwtje Happy, laughing

Dan doe je toch iets niet goed. Heb ze al zeker al zo`n 6 maanden geen CJIB enveloppe gezien.
User edit by Dolivieira on 13-04-2010 @ 14:45:43 (100%)
LibertyNL    posted on 13-04-2010 14:41
Ach, regels zijn regels, en daar kunnen we helaas weinig aan doen in Nederland..
Dolivieira    posted on 13-04-2010 14:46
Poster: LibertyNL
Ach, regels zijn regels, en daar kunnen we helaas weinig aan doen in Nederland..

Ja maar sommige regels zijn er niet voor niets.
Abram    posted on 13-04-2010 14:51
Als mede DJ kan ik het gemiddelde dan iets naar beneden trekken Winking my eye Moet m'n eerste boete in m'n hele leven nog krijgen. Auto/fiets/drank/ea nog nooit iets gehad en me eigenlijk ook nog nooit echt misdragen... in die zin Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 13-04-2010 14:58
100% met je eens Dennis!
LibertyNL    posted on 13-04-2010 15:05
Poster: djdolivieira
Ja maar sommige regels zijn er niet voor niets.

Heb ik gezegd dan dat de regels er voor niets zijn??
De maximumsnelheid snelweg 120km/u kan je in veel delen van het land toch niet reiden aangezien ze overal aan het werk zijn?
Xtremer    posted on 13-04-2010 15:05
Zojuist zijn de nieuwe MacBook Pro's gereleased, nu nog sneller en gaan nog langer mee!
Meer info @ Apple.com
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Decepticon    posted on 13-04-2010 15:25

Regels kun? je denk ik niet zonder. Niet elke regel is leuk, maar de meeste zijn wel goed. Ik zie dat vaak in mijn werk met kids. Degene die vanuit huis problemen hebben qua oa regels/omgaan met autoriteit,?maken het zichzelf (en ook anderen) vaak erg moeilijk.

Ikzelf bv. moest toen ik 15 jaar was 22:45 thuis zijn, terwijl vrienden langer op stap mochten. in die tijd waren de staptijden wel anders, dat wel!?Daar baalde ik natuurlijk wel van, maar als ik zeurde zei mn pa altijd: je kan ook helemaal niet weg gaan... Ja, dan was het kiezen of delen.?
Achteraf gezien ben?ik er echter nooit minder van geworden, dat er?wel een aantal regels waren bij mij thuis en dat ik daar maar naar had te luisteren. Toen ik wat ouder werd?heb?ik gezegd, nu beslis ik zelf, maar ook toen ging ik niet direct als een dolle tot diep in de nacht op stap.

Als ik dan nu (opnieuw?in?mijn werk als?leraar) zie hoe mensen van?15/16 op maandag als?zombies in de klas zitten omdat ze zelf mogen beslissen/weinig regels hebben qua hoe laat ze thuis moeten zijn, dan?was?'in mijn tijd'? toch wel beter.?Dus regels, helemaal zo gek nog niet!
Sandr    posted on 13-04-2010 15:28
Poster: Xtremer
Zojuist zijn de nieuwe MacBook Pro's gereleased, nu nog sneller en gaan nog langer mee!
Meer info @ Apple.com

Zonde, anderhalve maand geleden zitten twijfelen.. toen geen zin om er op te wachten dus maar standaard macbook gekocht omdat de pro van toen niet sneller/beter was (aan de binnenkant).
Dat is nu dus wel het geval! En dat terwijl ik nog niet met me macbook gedraaid hebUnhappy
Play that funky music white boy....
Abram    posted on 13-04-2010 16:15
@Sandr: uit ervaring kan ik je nu al vertellen dat het verschil tussen de 2.26GHz in jouw MacBook en de 2.4GHz in de nieuwe MacBook Pro 13" vrijwel niet te merken zal zijn.
nils7    posted on 13-04-2010 16:18
Poster: Tekhead
Ik mag a.s. maandag mijn rijbewijs ook gaan inleveren voor 15 dagen en boete van 750,00 euro, of 15 dagen + 21 dagen rijverbod, maar dan geen 750,00 boete. 210 waar je 120 mag, tja snachts ff een vriendinnetje haar nieuwe VW
golf GTI getest.

Mafkees...! 210+ rijden met een auto die je totaal niet kent machtig bent!
Dolivieira    posted on 13-04-2010 16:21

Heb ik gezegd dan dat de regels er voor niets zijn??

De maximumsnelheid snelweg 120km/u kan je in veel delen van het land toch niet reiden aangezien ze overal aan het werk zijn?

Ja maar je snap wel wat ik bedoel, toch.
Yorick    posted on 13-04-2010 16:21
Onzin onzin onzin onzinnniiggee post
RemcoV    posted on 13-04-2010 16:22
Poster: Yorick
Onzin onzin onzin onzinnniiggee post

Me??rrrrrrrr onzinnnn!

Waar zijn die werklozen? Cool
Snoey    posted on 13-04-2010 16:26
Misschien geeft dit filmpje een beetje inzicht, wat voor schade je kan aanrichten met onverantwoord gedrag in het verkeer.

http://www.liveleak.com/view?i=e70_1269960841
www.soundcloud.com/ten-hooven
Dolivieira    posted on 13-04-2010 16:30
Poster: Sandr

Zonde, anderhalve maand geleden zitten twijfelen.. toen geen zin om er op te wachten dus maar standaard macbook gekocht omdat de pro van toen niet sneller/beter was (aan de binnenkant).
Dat is nu dus wel het geval! En dat terwijl ik nog niet met me macbook gedraaid hebUnhappy

Moet je niet te lang bij stil blijven staan Sandr. Dat is nu eenmaal de digitale revolutie. Als je die maar Traktor zonder problemen draait. En dat doet die computer toch wel. Daar heb je hem tenslotte voor gekocht
nils7    posted on 13-04-2010 16:33
Poster: Snoey
Misschien geeft dit filmpje een beetje inzicht, wat voor schade je kan aanrichten met onverantwoord gedrag in het verkeer.

Pfft da gebeurt mij niet, ben familie van Schumacher!?
Briljant op 2:23... natuurlijke selectie noem ik dat!
Er zitten echte tussen maar ook in sc?ne gezet.
Dolivieira    posted on 13-04-2010 16:39
Poster: Snoey

Idd, Snoey toen ik nog een jaar of 20 was dacht ik erook precies zo over. Maar ben steeds meer gaan begrijpen waarom zulke wegen zo zijn ingericht. Kijk er zijn idd veel?onzinnige ?boetes. Maar die snelheid boetes?boven de 30KM, ?niks op aan te merken. Kijk maar naar wegmisbruikers en blik op de weg. dan krijg je ineens een andere kijk op dingen. Ook sinds ik op die bus zit heb ik steeds meer inzicht gekregen. Dat sommige het onzinnig vinden moeten ze zelf weten. Maar door hufterig gedrag kom je eens een keer voor hete vuren te staan. ?
niiicola    posted on 13-04-2010 16:48
Dit vond ik wel erg overdreven:
Ik was eerst zo'n programma aan het kijken, en toen was er iemand gearresteerd omdat hij een motorpolitieagent aanreed. Maar... Het was een eenrichtingsweg, dus die politieagent mocht daar helemaal niet rijden! Ook had hij geen zwaailichten of sirenes aan.
Omdat het een politieagent was, was het de schuld van diegene die hem aangereden had.

Niet normaal tochConfused
Gewoon.
Helioxx    posted on 13-04-2010 16:52
Poster: nils7

Pfft da gebeurt mij niet, ben familie van Schumacher!?

Briljant op 2:23... natuurlijke selectie noem ik dat!

Er zitten echte tussen maar ook in sc?ne gezet.

Inderdaad enkele duidelijk in sc?ne, maar deze gebeuren ook wel dus...
Zwaar filmpje!
Dolivieira    posted on 13-04-2010 16:55
Snoey wel een heftig filmpje man.

niicola @ Dat zie je verkeerd. Eenrichtings wegen zijn tegenwoordig meestal? 30 km wegen. Niet altijd maar meestal wel. Als jij daar gewoon met gepaste snelheid doorheen rijdt, dus 30KM, heb jij die agant allang kunnen zien aankomen. Verkeers inzicht noemen ze dat.

123 Users online: W.i.M & 23 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 56.069
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.663.820