Poster: Stephanie
Een van onze jongens is vorige week ook z'n rijbewijs kwijtgeraakt op de terugweg van een klus. 150 waar hij 80 mocht. Half drie 's nachts, totaal verlaten weg staat bromsnor in z'n leren motorpakkie te laseren. Heel nuttig voor de verkeersveiligheid?
Steph ben het vaak met je eens. Maar hier niet. Juist op dat soort wegen gaat het goed fout als je de macht over het stuur verliest. 80 km staat er niet voor niets. Vaak op dit soort wegen gebeuren er rare ongelukken ook al rijdt er miemand. Als je met 150km gecorrigeerd op een boom klapt ben je er meestal niet meer. Met andere worden je kunt het niet meer na vertelen. En als je het wel kan na vertellen dan slijt je je leven in een revalidatie centrum. Nou dat is leuk
Dan kunnen er wel mensen zeggen dat het je eigen leven is. Maar je moet eens?weten wat dat kost om het op te ruimen en af te voeren. Ook een lantarenpaal uit de grond rijden om ff een voorbeeld te noemen kost de gemeenschap bakken met geld.(nieuwe paal, iemand die de boel?weer moet installeren en herstelen enz enz). Ook de komt van ambulance, Vele politie auto`s. Ongevallen Rampen?Indentieficatie?Dienst, Lijkenwagen in sommige gevallen, moeten ook allemaal betaald worden. Die komen niet gratis. Wie betaal?dat? Ja wij de belastingbetalers. Vooral als de persoon in kwestie dood is. Want dan valt er niets meer bij hij of zij te verhalen. Kijk voor 10 km te hard denk ik ook waar hebben we het over, maar als je 30 km te hard ergens rijdt. En in dit geval meer?dan 50KM dan ben je hufter en dan ?is het je eigen dikke?....... schuld. (Puntjes mogen jullie zelf invullen.)?
Hebben jullie krieticasten niet bij stilgestaan. Het gaat soms om 10 tot 20 duizenden euros. En je zal maar er naast met je fietsje op de?fietspad rijden en je wordt meegenomen door zo'n L*L of Tr*t die 150 rijdt en de macht over het stuur verliest.?
Als jij gewoon 80 rijd dan kan je?nog corrigeren op zo`n weg maar met 150 en je moet iets of iemand uitwijken. Hou je die wagen niet meer.?
Ik heb het een keer met een BUS mee gemaakt op de?snelweg. Kort daar voor was er iemand met een auto tegen de vangreel gebotst en kwam overdwars op de?snelweg te staan. (2baans)?. Mijn bus gaat niet?harder dan 80, en kan er nog net om heen. daarna kwam er een auto met 120 aan en die ging er vol in.?Die kon niet corrigeren. Gelukkig geen ergenste gewonden. Dat is de rede waarom iemand een bekeuring krijgt.???
Stel dat iemand net wil oversteken met zijn fiets, en dat gebeurt nog wel eens op dat soort wegen. Ook om 3 uur s`nachts. je kan dan remmen wat je wil.??
Pas geleden heeft een L*L nog in Roterdam vier mensen in een wagen dood gereden. Die reed 145 KM per uur waar je maar 30 mocht vanwege werkzaamheden. Ben je dan stoer? Nou nee. Die mag nu op de blaren?gaan zitten. Die heeft nu 4x doodslag aan zijn kont hangen. ?
Kijk hou me ten goede. ik rij ook wel eens te hard. Maar ik ga dan niet achter af lopen huilen dat ik een boete heb gekregen maar heb nog nooit 50KM te hard gereden. want daar voor zorg ik dat ik dat nooit haal. Maar het is en blijft hufterig gedrag.
Poster: Luni-B
Elke week ligt er wel is zon papiertje op de mat ik rij elke dag bijna elke dag dan naar neijmegen.
opvallend is wel dat de meeste boetes gewoon met de stationwagon word gereden en eigelijk bijna geen in me vwtje 
Dan doe je toch iets niet goed. Heb ze al zeker al zo`n 6 maanden geen CJIB enveloppe gezien.