Poster: Esmee
oke even vast een vraag waar iedereen antwoord op weet... maar ik vroeg het me even af zegmaar.
als ik op een cdj 1000 een hotcue wil zetten terwijl de muziek loopt druk ik op de record knopje onder de hotcues en dan op t moment dat ik de hotcue wil in de muziek op de hotcue knop? of wordt hij opgeslagen op t moment dat ik op rec klik? of kan dit helemaal niet?
en als hij op cue staat, dus stil zegmaar, hoe zit het dan?
Poster: Esmee
Oke super bedankt! T enige wat dus anders is dan bij mijn spelers is dat je na t opslaan weer op rec moet klikken om eruit te gaan
Poster: nils7
En dat je maar een sd kaartje mee hoeft te sjouwen ipv je speler
Rekordbox is gewoon een uitgebreidere versie dan dit! Als je dit veel gebruikt snap je het nut van rekorbox ook wel (voor de andere lezers)
Poster: Vassilli
Tweedehandsmac.nl idd. Niet op Marktplaats OID kijken, dat gaat bijna altijd fout.
Poster: Stephanie
Leuk, ga net morgen voor een BMW kijken.....toch nog maar even over nadenken
Poster: Stephanie
Leuk, ga net morgen voor een BMW kijken.....toch nog maar even over nadenken
Poster: Tekhead
BMW pffff, net als pioneer Very Overpriced, Onderhoud stervens duur, wisselstukken bijna onbetaalbaar, inruilwaarde hoger motorsegment, belachelijk laag. Dan koop ik liever een Audi of Mercedes als't nen Duits moet zijn.
Poster: Tomazos
graf h**re zooi..
net in garage met me BMW bezig geweest (motor wou niet warm worden), breekt met demonteren me thermostaat huis..
flink wat kit erop.. alles met VEEL moeite terug gezet, gooi de koelvloeistof erin.. stroomt alle koelvloeistof naar beneden omdat de kit het niet tegen kon houden, voor niks 2,5 uur bezig geweest met veel moeite en gescheld.
rustig naar huis gereden, kon precies.. morge maar WEEER alles loshalen (turbo slangen, ijzeren pijpen van me turbo naar luchtfilter, me koelslangen, ventilator, alle plastic kappen)
Poster: Tekhead
Waarom wou je dat met kit herstellen ? Alleen TEC7 houd Therm.huis aaneen, maar volledig dicht krijgen is zo goed als onmogelijk, en zoals je weet zoekt elke vloeistof z'n eigen weg. Het is jammer van al dat nutteloze werk, maar is toch wel je eigen domme fout, koop gewoon een nieuw huis (of bij een sloopbedrijf okkazie).
Poster: Laidback
daarnaast zijn BMWs alleen voor verwende voetbalvrouwen! ?
Poster: StephaniePoster: Laidback
daarnaast zijn BMWs alleen voor verwende voetbalvrouwen! ?
Laat ik afgelopen weekend nou net een leuke voetballer hebben ontmoet?
Wesley Snijder ? LOL