Poster: Esmee
Net gehoord dat ik in de challenge mag draaien 22 april! Dan is ons komende schoolfeest en ze huren een discotheek af met alles erop en eraan + Dj enzo. Maar ik heb iig gehoord dat naast de resident DJ ik ook nog even mag draaien. De tijd zou ik nog niet weten, ik hoop in het midden en niet het begin... maar dat zie ik wel
Poster: LimbGirdle
Gefeliciteerd!! Cool dat je mag draaien.
Om welke discotheek gaat het?
Poster: Esmee
Net gehoord dat ik in de challenge mag draaien 22 april! Dan is ons komende schoolfeest en ze huren een discotheek af met alles erop en eraan + Dj enzo. Maar ik heb iig gehoord dat naast de resident DJ ik ook nog even mag draaien. De tijd zou ik nog niet weten, ik hoop in het midden en niet het begin... maar dat zie ik wel
Poster: Bartjens
Kan iemand mij misschien wat meer vertellen over dit meubel, zoals prijs en waar te koop e.d.?
Poster:?Look
Vanmiddag even met een iPhone met de nieuwe OS4 gespeeld, vriend van me was gister in t MacHouse in Amsterdam.
Ziet er zeker netjes uit hoor, dat OS4! Zit weer eens heel vernuftig in elkaar, maar had natuurlijk ook niks anders verwacht van Apple. Dat multitasken is best leuk en werkt erg goed!
Poster: DAW
iPhone OS 4.0 multitasking ook op oudere modellen [jailbreak]?
Poster: DJJS
En nu nog op de iPad
Poster: Winston
Success Esm?e, let the music take control .........
Poster: TimmyV
Ik heb gisteren mijn A&H Xone: DX besteld?
Levertijd is nog steeds een beetje onbekend. Dan is hij naar verwachting 9 april leverbaar en vervolgens veranderd het naar: Naar verwachting over een aantal dagen weer uit voorraad leverbaar.
Duimen voor dat ene mailtje met: Uw bestelling is verzonden
Poster: djmathijs
Ik heb ook weer een geel briefje in mijn verzameling! Dynamo op de heenweg kapot gegaan
Poster: DJJSIk vind het gewoon uberhaupt een f*cklayout.
YOutube's nieuwe layout failt nog steeds.
Poster: RemcoV
Hoi hoi hoi hoi ik ben pro :p