Poster: Xtremer
De reden dat steeds meer mensen naar Defqon gaan (en andere Q feesten) is omdat Hardstyle steeds commercieler word. Ik weet niet hoe jij los gaat, maar als mensen je vreemd aan staan te kijken betekend het dat jij iets niet goed doet. Zelf vind ik het wel oke dat Hardstyle wat commercieler word, ook buiten NL gaat het de goede kant op. Meer boekingen, meer releases, dus meer inkomsten.
Poster: Illusion
@ xtremer: Zie dat je 25 april jarig bent! Heb jij geluk, geloof me maar, dit wordt een van de vetste feestjes die je ooit gaat meemaken! Ik kan er helaas niet bijzijn. Familiedag van mń vriendin, maar dat gaat niet door.
Daarnaast had ik het mailtje verwijderd met speciale link naar het feest. Stom, Stom, Stom.
Maarja, ik maak er een gezellig avondje van met mń vriendin, via de livestream. Haha. Veel succes iedereen! Geniet ervan.
Poster: Snaad
Dat gaat vast goedkomen! We maken nog wel extra foto's, beetje jaloezie kan geen kwaad(A)
Vooral een heel gezellige groepsfoto met alle DJR members.
De reden dat steeds meer mensen naar Defqon gaan (en andere Q feesten) is omdat Hardstyle steeds commercieler word. Ik weet niet hoe jij los gaat, maar als mensen je vreemd aan staan te kijken betekend het dat jij iets niet goed doet. Zelf vind ik het wel oke dat Hardstyle wat commercieler word, ook buiten NL gaat het de goede kant op. Meer boekingen, meer releases, dus meer inkomsten.
Poster: Basrose
je zou maar 2x achter elkaar kaarten winnen! haha HAPPY :D:D
Zeker veel zin in zaterdag!!
Poster: Sunrise8
De main ziet er overigens wel raar uit dit jaar. Hopelijk word het resultaat vet net als 2008 en 2009, maar gok er niet op als ik foto's zie.
Overigens is Black dit jaar Open Air. Met dit weer is dat helaas niet zo leuk.
6 uur bij de trap van de VIP lijkt mij een strak plan.
Nog even een refreshment. Ik draag een zwart t-shirt van Tatanka, mocht ik mijn q-base vest (blauw/wit) niet aanhebben. Kaal koppie (millimeterd) en een wenkbrauwpiercing. Moet niet te missen zijn
EDIT:
Zullen we het overigens een uurtje eerder verzetten? naar 17:00 uur. Dan kan ik frontliner nog ff vollop meepakken en kan ik om 17:30 naar tatanka toe, mijn grote held.
Lijkt me niet zo'n probleem toch een uurtje?eerder??
Poster: Sunrise8
Ja ach, hij moet ook reclame maken.
Hopelijk ziet het er zaterdag wat zonniger uit dan deze modderpoel.. Maar dat komt hopelijk wel goed. dus 17.00 @ VIP trap