Defqon.1 Festival 2010 - No Time To Waste (3/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xtremer    posted on 02-04-2010 12:25
12 Juni 2010 is het weer zover, Defqon.1 Festival zal dan weer worden gehouden op het Almere strand.
Ben zelf dit jaar voor de 1e keer van de partij (hoop ik). Om het meteen goed te doen ga ik gelijk voor een VIP ticket.
Wie van jullie DJResource's denken hier ook bij te kunnen zijn of weet het al zeker? Laat het even weten, wie weet kunnen we nog voor een leuke meeting zorgen zoals voorgaande jarenSmile.

Defqon.1 Festival 2010 - No Time To Waste
Datum/locatie: 12 Juni 2010 - Almere Strand (Nederland)
Tijd: 11.00 - 23.00
Kaartverkoop: Regulier: ?59,50 - VIP: ?82,50 (excl. aanvullende kosten)
Kaartverkoop op: 17 April 2010 om 13.00 - UITVERKOCHT!!!
Leeftijd: 18+
Anthem: Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)

Line-up:

Red
Thilo & Evanti
Coone
Charlie Lownoise & Mental Theo
D-Block & S-te-Fan
Frontliner LIVE
Wildstylez
Brennan
Heart
Headhunterz
Noisecontrollers
Hosted by: MC DV8

Blue
Slim Shore
B-Front
Nitrouz
Alpha? vs Beat Providers
Psyko Punkz LIVE
Zany
Deepack
2nd Identity
Tatanka
Digital Punk
Hosted by: MC Villain

Purple
Titan
Intractable
One
Soul-T
Waverider
DJ
Ezteq
Frequencerz
Artic
Bioweapon
The Yoridiz
Atmozfears
Hectic
The Vision
Hosted by: MC V

Silver
Stormtrooper
Bryan
Fury
Mindustries
Mental Wreckage
Mez vs Torsion
Simon
Underground
Drokz
Negative A
Tymon
Hosted by: MC Justice

Green
Miss Djax
Boris
S
Bold
Hilarious
Fernandia
Martins
Mike Drama
Daniela Haverbeck
Virgel Enzinger
Audio
Slayer
Hosted by: MC TMC

Orange
Bootek akka Phil York
Stana
Nik Fish
Kutski
A*S*Y*S
Dimavi
Kamui
Faustro
Hosted by: MC J-B

Black
Nosferatu
Tha
Playah
Endymion
Partyraiser & Unexist
E-Ruption
Traxtorm
Outblast
Neophyte
Art of
Fighters
Hosted by: MC Da Mouth of Maddness

Grey
Fearce Rulling Diva
Delirium
Pavo
Promo ?Files Set?
Prophet
The Viper & Panic
Vince
Yves ?Special Clubs X set?
Robin
?Jaydee Albers
Hosted by: MC Da Syndrome

Brown
Demoniak
Transfarmers
Fenix
DarkE
Dr.Phunk
Playboyz
Davdddi
Jones
Ruthless & Coone
Hosted by: MC Chucky

White
Pavelow
Night
Stalkers
Isaac
A*S*Y*S
Arjan T
Dock 45
Dustin Zhan
Dov Elkabaz

Defqon.1 Website
Meer info: www.q-dance.nl

------------------------------------------------------------------

DJR-Members met kaarten:

- Prozei
- Basrose
- Xtremer
- snaad
- Delcone
- Sunrise8
- Luni-B
- Outsider
- kuituhh
- SoundExpander

- Ewoud
- Lead

------------------------------------------------------------------

DJResource Defqon meeting:

Tijd: 17:00

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 11-06-2010 @ 17:45:41 (100%)

What do you think about Defqon.1 Festival 2010 - No Time To Waste ??

Vote :   

Snaad    posted on 18-04-2010 16:40
Poster: neutje

hoezo zouden ze ingevorderd worden, ik had in de voorverkoop 2 kaarten en gisteren had ik ook 2 kaarten genomen. en je kon gisteren 4 kaarten per persoon bestellen, dus ik heb toch niks fout gedaan. ik heb er gewoon 4.

trouwens InQontrol was weer een mooi feestje gisteren Cool

Nou vorig jaar was het zo beargumenteert dat de mensen die in de speciale voorverkoop hadden gekocht geen recht hadden op die andere kaarten omdat ze al geselecteerd waren voor die voorverkoop en dus misbruik hadden gemaakt van die aanbieding. Maarja moeten ze het maar blokkeren voor die mensen en niet terug gaan halen. Is een paar maten van me overkomen.
neutje    posted on 18-04-2010 17:17
ow okay nou ik ben benieuwd, zou wel jammer zijn al worden ze ingevorderd.
SoundExpander    posted on 18-04-2010 17:28
i heb kaarten Happy, laughing
Basrose    posted on 18-04-2010 22:24
Poster: Snaad

Nou vorig jaar was het zo beargumenteert dat de mensen die in de speciale voorverkoop hadden gekocht geen recht hadden op die andere kaarten omdat ze al geselecteerd waren voor die voorverkoop en dus misbruik hadden gemaakt van die aanbieding. Maarja moeten ze het maar blokkeren voor die mensen en niet terug gaan halen. Is een paar maten van me overkomen.

Ik had Q ook al een mail gestuurd voordat de verkoop begon en ik mocht 2 kaarten bijbestellen ondanks ik er al 2 via een code had.

De laatste 2 kaarten zijn niet gelukt maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken neutje
Hardshort    posted on 19-04-2010 00:38
Kaarten helaas misgelopen, had 3 uur wachttijd Unhappy

Heeft iemand voor de gein al op marktplaats gekeken hoeveel er daar nu aangeboden worden en voor welke belachelijke prijzen ??erg jammer dat er zoveel mensen zo in elkaar zitten.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
FML    posted on 19-04-2010 09:14
Ik moest werken maar zowat heel me vrienden groep had vrij genomen of was al vrij , we gaan weer met een groepje van 26 Cool
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
kuituhh    posted on 19-04-2010 10:23
Poster: Hardshort
Kaarten helaas misgelopen, had 3 uur wachttijd Unhappy

Heeft iemand voor de gein al op marktplaats gekeken hoeveel er daar nu aangeboden worden en voor welke belachelijke prijzen ??erg jammer dat er zoveel mensen zo in elkaar zitten.

Lelijk van die wachttijd! En belachelijk die prijzen van de kaarten op marktplaats! Echt als je niet kan koop gewoon geen kaarten! Dit is mensen bewust oplichten gewoon!
Spin that Sh!t BAM!
ccc    posted on 19-04-2010 13:40
Geen Defqon voor mij. Wannabee hardstylers. Voor mijn gevoel teveel mensen die naar et feestje gaan om te kunnen zeggen, ouweee ik ben naar Defqon geweest.
XMatiC    posted on 19-04-2010 21:57
Poster: ccc
Geen Defqon voor mij. Wannabee hardstylers. Voor mijn gevoel teveel mensen die naar et feestje gaan om te kunnen zeggen, ouweee ik ben naar Defqon geweest.

Licht van persoon tot persoon hoor...
Je hebt altijd van die mensen Winking my eye
Als ik zou gaan ga ik puur om gewoon LOS-TE-GAAN !
www.youtube.com/LennertDJ
neutje    posted on 19-04-2010 22:03
@ basrose: okay nou je hebt me gerustgesteld Cool

er zijn inderdaad een hoop mensen die alleen maar naar Defqon gaan om stoer te doen, me zusje vroeg ook aan mij of ik kaartje voor der had, nou me zusje luistert nooit hardstyle en ze geeft er geen ene moer om. dus die krijgt echt geen kaartje van mij. vind ik zonde van de echte hardstyle fans die dan thuis moeten blijven.
XMatiC    posted on 19-04-2010 22:08
Poster: neutje
?nou me zusje luistert nooit hardstyle en ze geeft er geen ene moer om. dus die krijgt echt geen kaartje van mij. vind ik zonde van de echte hardstyle fans die dan thuis moeten blijven.

Sorry voor jou maar ik vind dat nu een wannebe ,
Gewoon er naar toe gaan om wat op je party ervaring erbij te hebben.
Stom dat het zo gaat ,
Ik zou volgende x de Q-dance gangers die meestal komen al een mailtje opvoorhand sturen
dat ze eerder kunnen bestellen dan het wannebe volk
www.youtube.com/LennertDJ
mrmagix    posted on 20-04-2010 10:03
Dit vind ik nu de typische reactie se... Als mensen daar naartoe willen gaan, dan gaan ze er toch naar toe? Om het even dat ze nu hardstyle freak zijn of een compleet onwetende ziel. Defqon is nu eenmaal een h??l speciale ervaring, enkel de sfeer daar is gewoon al super. Je gaat bijvoorbeeld soms ook naar Tuningbeurzen van auto's al heb je geen rijbewijs of een auto?
Dit is zo een event dat je eens moet hebben gedaan. Vind je 't maar niets dan is dat de laatste keer geweest. Maar h??l veel mensen komen terug van Defqon met een hart vol hardstyle en verheugend op de volgende editie.
En als je dan toch wilt zagen dat die mensen kaarten hebben en jij niet, had dan eerst geweest?! Echte hardstyle freaks wachten het hele jaar lang ongeduldig op de opening van de verkoop. Als je er echt h??l graag had gegaan, had je maar meer moeite moeten doen, denk ik dan toch...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
kuituhh    posted on 20-04-2010 10:16
Maakt mij ook niet uit om welke reden dan ook mensen naar Defqon gaan. Wat ik veel erger vind is dat mensen als dolle kaartje bestellen/proberen te bestellen en ze dan dezelfde dag nog op Marktplaats knallen en er meer dan 100,- per stuk voor gaan vragen!

Die moeten ze afschieten! hoppa!
Spin that Sh!t BAM!
Snaad    posted on 20-04-2010 10:48
Poster: XMatiC

Sorry voor jou maar ik vind dat nu een wannebe ,
Gewoon er naar toe gaan om wat op je party ervaring erbij te hebben.
Stom dat het zo gaat ,
Ik zou volgende x de Q-dance gangers die meestal komen al een mailtje opvoorhand sturen
dat ze eerder kunnen bestellen dan het wannebe volk

Hehe dat doen ze dus ook. Voor mensen die het afgelopen jaar naar 3 of meer Q Dance feesten zijn geweest kunnen hun kaarten eerder bestellen. Zo heb ik dus mn kaarten ook 2 weken eerder gekregen!
FML    posted on 20-04-2010 11:28
wat een bullshit? bij ons gaan er wel stuk of 6 mee die geen ekte ekte hardstyle fan zijn. maar die gaan wel al sinds 2003 mee naar defqon Winking my eye
ccc    posted on 20-04-2010 14:26
Tjaaa dat is gewoon mijn gevoel, kan ik toch niks aan doen. Tongue
Als ik zie hier in mijn omgeving wat voor lui naar Defqon gaan, dan denk ik wtf moeten die daar.

Zijn allemaal van die lui die je raar aan kijken als je los gaat. Sorry, maar daar pas ik voor. LOL
FML    posted on 20-04-2010 16:56
Ikga me afvragen ofdat je er ubarhaupt al is ben geweest , ondanks de stijl heeft defqon een gruwelijke goeie achterlijk zieke sfeer Happy, laughing ze moeten wat doen aan de aantal kaartjes!
ccc    posted on 20-04-2010 19:58
Nee ben ik niet haha. Zelfde gevoel heb ik bij Qlimax. Tongue Kan er niets aan doen haha.
Dniz    posted on 21-04-2010 19:25
Poster: Snaad

Hehe dat doen ze dus ook. Voor mensen die het afgelopen jaar naar 3 of meer Q Dance feesten zijn geweest kunnen hun kaarten eerder bestellen. Zo heb ik dus mn kaarten ook 2 weken eerder gekregen!

A dat is dus de truc. Zelf ga ik eigenlijk alleen nog maar naar Outdoorfestivals, dit ook omdat ik al geregeld op (kleine) feesten sta te draaien en ik niet meer zo'n nachtmens ben.
Ik moet gewoon hopen op kaartjes.
FML    posted on 21-04-2010 19:33
ook niet alle kaarten worden die data verkocht , een gast op ons dorp heeft er maandag nog zelfs 5 bemachtigd voor de normale prijs.? wat snaad zegt weet ik niet we gaan altijd met minimaal 20 man en zeker 15 zijn al op bijna elk feest geweest van q-dance en dat is al langer dan een jaar Happy, laughing we zijn hier over nog nooit over geinformeerd Cool
Snaad    posted on 21-04-2010 20:20
Poster: Luni-B
ook niet alle kaarten worden die data verkocht , een gast op ons dorp heeft er maandag nog zelfs 5 bemachtigd voor de normale prijs.? wat snaad zegt weet ik niet we gaan altijd met minimaal 20 man en zeker 15 zijn al op bijna elk feest geweest van q-dance en dat is al langer dan een jaar Happy, laughing we zijn hier over nog nooit over geinformeerd Cool

Het moet ook in het afgelopen jaar zijnHappy, laughing Maar wij krijgen er altijd een maitlje van, wil em wel posten als je wilt?
FML    posted on 21-04-2010 20:53
feesten van 2009 dus? wil wel is weten waarom ze ons dan niet mailen :S
Xtremer    posted on 21-04-2010 20:59
Poster: ccc

De reden dat steeds meer mensen naar Defqon gaan (en andere Q feesten) is omdat Hardstyle steeds commercieler word. Ik weet niet hoe jij los gaat, maar als mensen je vreemd aan staan te kijken betekend het dat jij iets niet goed doetCool. Zelf vind ik het wel oke dat Hardstyle wat commercieler word, ook buiten NL gaat het de goede kant op. Meer boekingen, meer releases, dus meer inkomsten.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
ccc    posted on 21-04-2010 21:13
Poster: Xtremer

Ik weet niet hoe jij los gaat, maar als mensen je vreemd aan staan te kijken betekend het dat jij iets niet goed doett

Haha. Ja laat maar hangen. Schijnbaar kan ik mijn punt niet duidelijk maken bij jullie. Happy, laughing Zoals ik al eerder zei het is gewoon een gevoel wat ik erbij heb.
User edit by ccc on 21-04-2010 @ 21:13:57 (10%)
Snaad    posted on 21-04-2010 21:14
Poster: Luni-B
feesten van 2009 dus? wil wel is weten waarom ze ons dan niet mailen :S

Mail hun anders...

120 Users online: 19 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 66.141
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.656