De baas van m'n pa heeft deze zaterdag een feestje. Aangezien ik niet kan draaien die avond en ik m'n cd's niet wil uitlenen aan vreemden heeft die man geen muziek nadat de dj gecancelled heeft gisterenavond.
Het is een kleine beach/cocktail/bbq feestje waar redelijk wat 'rijker' volk op afkomt. Zoiets als in de films dus waar eten a volont? staat, een dj voor de dansvloer in openlucht, mooie vrouwen,...
Nu is hij aan een dj geraakt vanaf half 12, maar het feest begint om 10u. Ik moet vanavond en morgen werken dus heb ik zelf geen tijd meer om veel hulp te bieden
Daarom zou ik de vraag willen stellen of enkele mensen tracknamen hebben van die typische nummer waar je een zomergevoel bij krijgt, dat je denkt dat je op het strand staat te feesten met de ondergaande zon in je rug.
Het mag gaan van nummers zoals: David West & Inkfish - Ghetto Feel tot Adam kay - twilight tot annagrace - love keeps calling my heart.
daar zitten naar mijn mening wel zomerse deuntjes in. Zolang het niet t? minimaal is is het goed om het begin van de avond te vullen.
Thx a lot!
What do you think about Summer vibe music ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Eigenlijk moet je gewoon ff Googlen op een CDtje met zomerhits... Staan zat nummers waar je wat aan hebt, en desnoods kun je de hele CD ergens vandaan plukken?
ik brand iederjaar 2 cd's met nummers die voor mij zomers zijn, dus zullen heel wat oude bij zitten en alles is op zn nieuwst van zomer van vorig jaar. maar hopelijk heb je er wat aan.
Top! er zitten er toch nog tussen die ik niet heb.
Wat zouden we toch doen zonder vrouwen?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.