sfeer in publiek (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

feestbeest    posted on 01-04-2010 14:05
Best DJR ledenCool

Ik was een tijdje terug in een discotheek(school feest), en er stond een DJ van daar(voor de geintreseerde Starlight in Nijkerkveen).
Op de helft van de avond brak er tussen 2 jongens een 'gevecht' uit en de dj speelden hier flink op in naar mijn mening.
Hij draaide tijdens het 'gevecht' een hardcore nummer met de vocaal;? The are fighting(Misschien kent iemand het liedje ik kom nu even niet op de titel).
Je merkt dat de sfeer er niet echt beter op werd.
Nou vraag ik aan jullie;
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
-Muziek stoppen?
-Een lekker agressieve track draaien?
-Of meschien wel rustige track draaien?(Cool)
-Gewoon doorgaan met je set.
Ik zou zelf gewoon mijn set doorzetten en de klerenkasten het werk laten doenCool

Het leek me wel leuk om eens te horen wat jullie zouden doen!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 01-04-2010 @ 14:06:00 (2%)

What do you think about sfeer in publiek ??

Vote :   

Bvanleeuwen    posted on 08-04-2010 09:43
Dit doet mij denken aan de Zomerfeesten van de Nijmeegse Vierdaagse, 1 of 2 jaar geleden. DJ Jean was als laatste best wel stevig aan het draaien in het Matrixx park. Je moet weten dat daar ook best wel vaak gezeik is (vandaar de stevige securityCool). Na z'n laatste knallende plaat was het even rustig, praatje door de mic en daarna 'everything is gonna be alright' en dan wel de rustigste versie....

Prima strategie voor een groot evenement, als je mij vraagt.
Stagiar    posted on 08-04-2010 11:09
Poster: XMatiC
Hardcore gastjes ,
Gastjes 8 jaar ofz ?

Ik gok dat ze idd niet veel ouder zullen zijn geweest dat lilQuint zelf. Winking my eye
feestbeest    posted on 08-04-2010 17:07
Poster: LilQuint

Was een verjaardags feest met 80 man.. Dus gewoon een klein feest.. Maar waren allemaal van die Hardcore gasjes die stonden los te gaan op house CoolMaar dat was het enige erige wat die avond gebeurden.. Voor de rest was de sfeer top!

Leeftijd?
Rond 12 ckr, in zn rambo leefttijdCool
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

212 Users online: 102 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 173.085
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.692.000