Hoeveel talen spreken jullie (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dacuba    posted on 01-04-2010 02:21
Stel je voor, je wordt opgebeld door een buitenlandse discotheek om er een setje weg te draaien. In welke taal maak jij je dan verstaanbaar (om het toch enigszinds DJ-gerelateerd te maken :p)?

Voor mezelf:
- Nederlands (moedertaal)
- Engels, vlot spreken en schrijven, af en toe op zoek naar een woordje
- Portuguees, relatief vlot spreken en schrijven, als is er nog veel werk qua woordenschat
- Frans, mijn kennis hiervan moet dringend opgefrist worden

Ik versta maar spreek niet:
- Duits
- Spaans

En jullie? :]

What do you think about Hoeveel talen spreken jullie ??

Vote :   

Tekhead    posted on 05-04-2010 00:17
Poster: Sunrise8
Blijven we ontopic mensen? Elkaar zwart maken is nergens voor nodig. Tekhead: Ik snap dat je je aangevallen voelt, maar als 45-jarige zou je beter moeten weten en verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan. Laten we het gezellig houden hier ! ! !

Wat heeft mijn leeftijd daar nu in godsnaam ? Ik val geen mensen als eerste aan, verdedig mij, en moet ik steeds zwijgen als een ander mij attackeerd omdat ik ouder ben ? Dat is voor nerds, niet voor mij.

@ jollyJunkie: ok geen probleem, en no hard feelings, einde discussie dan maar he. Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mitchell2    posted on 05-04-2010 00:29
Poster: Tekhead

Wat heeft mijn leeftijd daar nu in godsnaam ? Ik val geen mensen als eerste aan, verdedig mij, en moet ik steeds zwijgen als een ander mij attackeerd omdat ik ouder ben ? Dat is voor nerds, niet voor mij.

@ jollyJunkie: ok geen probleem, en no hard feelings, einde discussie dan maar he. Cool
  leeftijd heeft er inderdaad niets mee te maken.. en ik denk dat dacuba ook wel een chille gast is alleen hij is wat directer wat soms weer botst met bepaalde leden. Voor Tek. geldt hetzelfde, relaxte gast maar is ook erg direct en mensen moeten dat soms gewoon in het achterhoofd houden voordat men reageert. Laten we deze discussie over vlaams etc. laten en gewoon weer ontopic gaan :D
dacuba    posted on 05-04-2010 00:38
@dacuba, ga je stroop smeren ? Gij hebt nog nooit iets anders gedaan dan kritiek gegeven !

Ga je nu jouw misstapen proberen goed te praten omdat ik het ook doe?

@ Mitchel, tuurlijk, iedereen waar ik regelmatig mee discussieer zal irl wel heel wat relaxter zijn. Volgende DJR-meeting maken we allemaal kennis met elkaar en een goede dosis gerstenat in het bloed, dan komt alles in orde :]
User edit by dacuba on 05-04-2010 @ 00:38:13 (1%)
Mitchell2    posted on 05-04-2010 00:44
@ Dacuba. hahah ja echt. Maar jullie twee moeten nu wel effe elkaar de viruele hand schudden :P. vind ik dan he. Vind trouwens jammer dat er vaak van dit soort discussies zijn hier. Maar goed is ook een beetje het gevolg van internet.
Tekhead    posted on 05-04-2010 11:33
welke misstappen ? Omdat ik de waarheid zeg ? en zoals ge zelf zegt, je probeert je eigen misstappen goed te praten door de aandacht naar iemand anders te verschuiven. Maar dat interesseert me niet, en ik wil er dan ook niet over uitwijden.? Blijft alleen maar gezeik over ipv interessante discussie.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mitchell2    posted on 05-04-2010 13:40
welke misstappen ? Omdat ik de waarheid zeg ? en zoals ge zelf zegt, je probeert je eigen misstappen goed te praten door de aandacht naar iemand anders te verschuiven. Maar dat interesseert me niet, en ik wil er dan ook niet over uitwijden.? Blijft alleen maar gezeik over ipv interessante discussie.
  Niet zo koppig zijn beiden. En laat dit gewoon rusten en geef elkaar de virtuele hand en doe gewoon weer relaxed tegen mekaar.
Dolivieira    posted on 05-04-2010 14:17
Poster: Mitchell2

Niet zo koppig zijn beiden. En laat dit gewoon rusten en geef elkaar de virtuele hand en doe gewoon weer relaxed tegen mekaar.

Ja ben ik het ook mee eens. Laten we deze zinloze discussie niet doen. Het is net het Kip Ei verhaal.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Mitchell2    posted on 05-04-2010 14:19
Poster: djdolivieira

Ja ben ik het ook mee eens. Laten we deze zinloze discussie niet doen. Het is net het Kip Ei verhaal.
  Ja Dacuba en Tek liggen mekaar niet zo, maar zoals ik al eerder vermeld heb (zie posts hiervoor) komt dat beetje omdat ze beiden heel direct zijn, en ook beetje koppig ahaha..
Dolivieira    posted on 05-04-2010 14:32
Kijk ik heb ook geen blad voor me mond. Vooral als mensen hun zin willen doordrijven, en weten dat ze niet gelijk hebben. Maar soms moet je iets in het midden laten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

147 Users online: Lead & 17 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 86.139
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.513