Poster: Sunrise8
Blijven we ontopic mensen? Elkaar zwart maken is nergens voor nodig. Tekhead: Ik snap dat je je aangevallen voelt, maar als 45-jarige zou je beter moeten weten en verstandig moeten zijn om er niet op in te gaan. Laten we het gezellig houden hier ! ! !
Poster: Tekheadleeftijd heeft er inderdaad niets mee te maken.. en ik denk dat dacuba ook wel een chille gast is alleen hij is wat directer wat soms weer botst met bepaalde leden. Voor Tek. geldt hetzelfde, relaxte gast maar is ook erg direct en mensen moeten dat soms gewoon in het achterhoofd houden voordat men reageert. Laten we deze discussie over vlaams etc. laten en gewoon weer ontopic gaan :D
Wat heeft mijn leeftijd daar nu in godsnaam ? Ik val geen mensen als eerste aan, verdedig mij, en moet ik steeds zwijgen als een ander mij attackeerd omdat ik ouder ben ? Dat is voor nerds, niet voor mij.
@ jollyJunkie: ok geen probleem, en no hard feelings, einde discussie dan maar he.
Poster: Tekhead
@dacuba, ga je stroop smeren ? Gij hebt nog nooit iets anders gedaan dan kritiek gegeven !
Poster: TekheadNiet zo koppig zijn beiden. En laat dit gewoon rusten en geef elkaar de virtuele hand en doe gewoon weer relaxed tegen mekaar.
welke misstappen ? Omdat ik de waarheid zeg ? en zoals ge zelf zegt, je probeert je eigen misstappen goed te praten door de aandacht naar iemand anders te verschuiven. Maar dat interesseert me niet, en ik wil er dan ook niet over uitwijden.? Blijft alleen maar gezeik over ipv interessante discussie.
Poster: Mitchell2
Niet zo koppig zijn beiden. En laat dit gewoon rusten en geef elkaar de virtuele hand en doe gewoon weer relaxed tegen mekaar.
Poster: djdolivieiraJa Dacuba en Tek liggen mekaar niet zo, maar zoals ik al eerder vermeld heb (zie posts hiervoor) komt dat beetje omdat ze beiden heel direct zijn, en ook beetje koppig ahaha..
Ja ben ik het ook mee eens. Laten we deze zinloze discussie niet doen. Het is net het Kip Ei verhaal.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.