Sensation white 2010 (7/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EleMentcp    posted on 01-04-2010 00:41
jaja sensation white 2010 op 3 juli, met de naam celebrate life, gaat in de ArenA weer van start.

EDIT2:
De line up is nu helemaal bekend gemaakt voor het festival in nederland:
The full line-up is as follows: Sunnery James & Ryan Marciano, Mr. White, Joris Voorn & 2000 and One, Chuckie and The Swedish House Mafia.

zie wel dat mr white er weer bij is en ik vondt hem na luisteren op radio (kan er helaas nog niet bij zijn volgend jaar pas:s) dat ik zijn muziek keuze niet echt bij in de smaak viel.

Maar zijn er mensen die er heen gaan, en wat vinden jullie van de line up?

EDIT: Sensation zoekt ook nog een Anthem daarom hebben ze op de site ook een poll gemaakt voor welke anthem ze zullen nemen, http://www.sensation.com/netherlands/en/news/index/323/vote-for-the-sensation-2010-anthem, ik vind ze eerlijk vrij weinig weg hebben van anthems om eerlijk te zijn.

voor de geinterseerde de livesets:
http://mixing.dj/2010/07/04/sensation-white-amsterdam-03-07-2010/
User edit by EleMentcp on 04-07-2010 @ 14:35:48 (87%)

What do you think about Sensation white 2010 ??

Vote :   
Laidback    posted on 04-07-2010 19:36
Poster: ArCee

Erg origineel om telkens hetzelfde setje te draaien? Heet dan niet, Op save gaan?

in de Brixton o2 Acadamy draaide ze 5 uur achter elkaar Winking my eye

mja,?Deze mannen hebben zichzelf allang bewezen. en het zijn nou eenmaal de platen die het doen.
Mitchell2    posted on 04-07-2010 20:13
Poster: thomassmith
http://events.bnn.nl/page/event/sensation

voor een impressieWinking my eye
  had gister al beetje gekeken. wat een commerciele onzin dit man (niet boos worden allemaal is mijn mening). iedereen een beetje in het wit feesten op chuckie, ray sunnery etc. allemaal bn'ers die zogenaamd een goed doel voor ogen hebben met het event. pfff waar is de spontaniteit van feesten en leven. enige mooie aan het filmpje van bnn is doutze.
Gerdo    posted on 04-07-2010 20:52
ik vond het echt super gisteren. Het was voor mij de 3de keer dat ik bij sensation was. Ik vond de muziek echt super. Het minpuntjes van de muziek vond ik mr. white die vond ik niet goed. Voor de rest was het super. De SHM waren helemaal super. Chuckie vond ik ook super dat hij als laatste ook het dak er nog af heeft gekregen.
Er zat dit jaar wat minder show in maar dat vond ik niet zo erg. De dingen die er gister waren kwa show zoals die fakkels en die lasers uit het publiek met de megamix waren super.

Volgend jaar zeker weer
Mitchell2    posted on 04-07-2010 20:53
@ Gerdo...kortom jij vond alles super..jajahahahahahahhahah
remco87    posted on 04-07-2010 21:40
haha super! CoolCool
Bouncy    posted on 04-07-2010 21:47
EDIT:

Hier ging iets niet helemaal goed
User edit by Bouncy on 04-07-2010 @ 22:14:00 (100%)
edthev    posted on 04-07-2010 22:37
Heren en dames,
Ik ben gister naar sensation geweest voor de 7e keer.
Die mr with moeten ze een schop geven die begrijpt het gewoon niet, daarom stond hij wel in de grote zaal maar op een ander platform.
Daarna werd hetpas echt knallen, met sunnery james en marciano, swedwisch house mafia helmaal te gek, toen van voorn sorry maar die vond ik niet goed te veel schel geluid deed gewoon pijn aan mijn oren.
De show op zich was minderd dan vorig jaar maar het was wel een spectakel, gewoon helemaal goed.

ik ga in ieder geval ook naar kopenhagen hahahha.

ccc    posted on 05-07-2010 12:33
Ik heb de livesets gedownload. Maar wat een kuttttt MC.

Hij schreeuwt gewoon exact de zelfde shit als op Sensation belgium afgelopen keer.
Alleen zegt ie ipv Sander van doorn nu chuckie.
DaCompra    posted on 05-07-2010 13:21
ccc    posted on 05-07-2010 13:29
Ik heb nu trouwens de livesets met stukjes eruit en soms een radio tune er doorheen.

Weet iemand waar ik de livesets compleet kan vinden. Vorig jaar sensation had ik ook livesets van 3fm en livesets die compleet waren.
the-melody    posted on 05-07-2010 13:33
ccc    posted on 05-07-2010 14:04
Ja maar in deze livesets zitten 3fm tunes of dancetunes tunes..
User edit by ccc on 05-07-2010 @ 14:04:29 (50%)
EleMentcp    posted on 05-07-2010 20:19
ik weet alleen die van 3fm of dancetunes, vorig jaar had ik wel alles aan elkaar als een groot bestand maar ik weet iedgeval niet of er de hele live set al ergens is zonder radio tussen door

( maar zoveel maakt het toch niet uit dat die radio tussendoor is er zit geen reclame tussen ofzo?)
ccc    posted on 05-07-2010 21:21
Poster: EleMentcp
( maar zoveel maakt het toch niet uit dat die radio tussendoor is er zit geen reclame tussen ofzo?)

Jawel want soms hoor ik maar de helft van et nummer en als et een lekker nummer is dan baal ik flink. Tongue
EleMentcp    posted on 05-07-2010 21:25
Poster: ccc

Jawel want soms hoor ik maar de helft van et nummer en als et een lekker nummer is dan baal ik flink. Tongue

hahahaha tja dat begrijp ik wel maar die stukies bij dancetunes is meestal iets van 10 seconden en dan is het weg, maarja bij die live set van vorige jaar viel de stream bij de gene die het had opgenomen? af en toe weg en dan zat je opeens een minut naar stilte te luisteren:P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

47 Users online: 17 Guests (30 Unknown)
Pages generated today : 49.819
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.974.584