wat moet er op een drive in website staan
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

creeky    posted on 31-03-2010 21:50
hallo,
ik ben bezig met een website voor het drive in wat ik meer wil gaan doen.maar wat moet er volgens julie nou egt op een zo'n website staan en wat egt niet?dus bij dezeb.v.d

What do you think about wat moet er op een drive in website staan ??

Vote :   

Tomazos    posted on 31-03-2010 21:53
verzin dit zelf eens?
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
hoppie    posted on 31-03-2010 21:54
inderdaat, maak een website, post een linkje en vraag om commentaar, tips.
Question everything
creeky    posted on 31-03-2010 21:55
lekker handig ben je klaar kun je weer opnieuw beginne
Bart_    posted on 31-03-2010 21:55
Is zo moeilijk toch niet?
Als je het echt niet weet (wat me onwaarschijnlijk lijkt), kan je bij google drive-in shows intikken en eens kijken bij de concullega's wat hun op hun site hebben. (en nee, NIET gaat kopi?ren plakken, want dat is laf, zeer laf!)
hoppie    posted on 31-03-2010 21:55
wat bedoel je?
Question everything
creeky    posted on 31-03-2010 21:57
Poster: hoppie
inderdaat, maak een website, post een linkje en vraag om commentaar, tips.

ik maak hem in photoshop en dan kan ik het menu niet daadwerkelijk meer bewerke dat ik er een kop bij kan maken
User edit by creeky on 31-03-2010 @ 21:57:32 (4%)
Tomazos    posted on 31-03-2010 22:03
je kan zelf toch wel bedenken wat er op jou site moet komen??

geef informatie die voor je klant belangrijk is!, en geen poespas
maak je site boeiend om naar te kijken.

zet ook je kvk nummer erbij,onderdaan de website.
?zodat de klant weet dat je officieel bent.

(je bent verplicht om met een onderneming de kvk nr op je site te hebben)
creeky    posted on 31-03-2010 22:05
oke thx

kost het trouwens geld om een kvk aan te vragen? (klinkt miss stom maar heb er egt geen verstand van)
User edit by creeky on 31-03-2010 @ 22:09:07 (100%)
Tomazos    posted on 31-03-2010 22:09
ga dan eens langs op een kvk startersdag

kvk is niet alleen 'aanvragen'
het is dan een heel bedrijf dat je hebt
User edit by Tomazos on 31-03-2010 @ 22:10:18 (100%)
creeky    posted on 31-03-2010 22:11
oke thx
Tomazos    posted on 31-03-2010 22:12
dus een website maken.. zonder kvk (dus illegaal zwart geld verdienen) is vragen om problemen
creeky    posted on 31-03-2010 22:16
moet wel zeggen dat ik maar weinig website tegen gekomen ben met een kvk nummer
mrmagix    posted on 31-03-2010 22:35
Poster: creeky

ik maak hem in photoshop en dan kan ik het menu niet daadwerkelijk meer bewerke dat ik er een kop bij kan maken

Dat zou ik niet doen. Website die in photoshop gemaakt zijn laden enorm traag. Toch als je de pure site vanuit photoshop upload (dus gesliced en gelinkt daar).
Richt je meer tot dreamweaver. Nier voor alles, maar zeker voor je achtergrond bijvoorbeeld, of dingen in een solide kleur. Hoemeer je maakt in photoshop, hoe langer de laadtijd!
En als je denkt van 'in save for web en devices kan ik hem een laadtijd van een halve second geven' dan moet je maar eens denken wat voor een kwaliteit dat dat gaat geven op een scherm van hoge resolutie of i.d.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Boyd    posted on 31-03-2010 23:08
Om je toch maar op weg te helpen. Wat ik zeker neer zou zetten.

Wie je bent.
Wat je doet.
Wat je te bieden hebt.
Wat je kost, of waar ze een offerte kunnen laten maken.
Waar ze je kunnen boeken.
Wat je allemaal al gedaan hebt.

En ga geen uitgebreide gear lijst neerzetten, van moonflower hier en pinspot met kleurenschijf daar want dat komt niet bepaald proffesioneel over.

Verder alle tekst in de 3e persoon, of vanuit jezelf verteld. Het eerste is wat afstandelijker maar wat proffesioneler. Maak geen mix hiertussen, want dat staat zeer amateuristisch.

LemonKick    posted on 01-04-2010 09:10
- Gearlijst!

Wel mee oppassen, foto's zeggen bijv. meet dan woorden, dus hou het kort, en ga niet een lijst maken met welke spullen je allemaal hebt... wat weer WEL handig is zijn afmetingen, en of je wat linker spul (zoals lasers) in je setup hebt.

- Tourschema

Dan kunnen potenti?le klanten je 'samplen' op de plekken waar je al draait?en van tevoren een keus maken of ze je boeken ja/nee.

Verder moet je site er stoer en professioneel uit zien... ik heb voorbeelden gezien van mensen die word/frontpage/publisher gebruiken, maar dat werkt gewoon niet... Persoonlijk zou ik voor dit soort dingen een engine zoals Joomla of Wordpress aanraden, maar mocht je iets handiger zijn gewoon lekker je eigen site bouwen met admin gedeelte in PHP/MySQL (Dat laatste doe ik altijd, en bied het breedste scala aan toepassingen/functionaliteiten)

Als laatste... Je KUNT een website prima zwart laten bouwen, maar by god laat een professional de boel beoordelen, en vraag eerst een sample/ontwerp en een potrfolio op bij de persoon waar je het bij doet. De meeste problemen die onstaan bij het zwart laten bouwen van zoiets komen van slecht opgebouwde site.

Dit allemaal van een ervaringsdeskundige die van een oude hobby zijn beroep heeft gemaakt...

voorbeeldje van iets simpels wat ik heb gebouwd:
http://www.xs4all.nl/~rvlierop/javascript/
Stephanie    posted on 01-04-2010 20:24
Begin eens met te bedenken waarom mensen jou zouden moeten boeken met je drive-in show en niet een ander. Wat onderscheidt jou van de (honderden) anderen?

Als je dat weet kan je reclame gaan maken en een website....
User edit by Stephanie on 01-04-2010 @ 20:25:02 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 5.519 days.
 Post CommentThat would be 184 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

130 Users online: W.i.M & 23 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 56.107
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.663.858