- Gearlijst!
Wel mee oppassen, foto's zeggen bijv. meet dan woorden, dus hou het kort, en ga niet een lijst maken met welke spullen je allemaal hebt... wat weer WEL handig is zijn afmetingen, en of je wat linker spul (zoals lasers) in je setup hebt.
- Tourschema
Dan kunnen potenti?le klanten je 'samplen' op de plekken waar je al draait?en van tevoren een keus maken of ze je boeken ja/nee.
Verder moet je site er stoer en professioneel uit zien... ik heb voorbeelden gezien van mensen die word/frontpage/publisher gebruiken, maar dat werkt gewoon niet... Persoonlijk zou ik voor dit soort dingen een engine zoals Joomla of Wordpress aanraden, maar mocht je iets handiger zijn gewoon lekker je eigen site bouwen met admin gedeelte in PHP/MySQL (Dat laatste doe ik altijd, en bied het breedste scala aan toepassingen/functionaliteiten)
Als laatste... Je KUNT een website prima zwart laten bouwen, maar by god laat een professional de boel beoordelen, en vraag eerst een sample/ontwerp en een potrfolio op bij de persoon waar je het bij doet. De meeste problemen die onstaan bij het zwart laten bouwen van zoiets komen van slecht opgebouwde site.
Dit allemaal van een ervaringsdeskundige die van een oude hobby zijn beroep heeft gemaakt...
voorbeeldje van iets simpels wat ik heb gebouwd:
http://www.xs4all.nl/~rvlierop/javascript/